Moore Threads از پردازنده گرافیکی تک اسلات MTT S50 رونمایی کرد: 8 گیگابایت GDDR6، 2048 هسته MUSA و 85 وات TDP

Moore Threads از پردازنده گرافیکی تک اسلات MTT S50 رونمایی کرد: 8 گیگابایت GDDR6، 2048 هسته MUSA و 85 وات TDP

Moore Threads جدیدترین راه حل اصلی و تک اسلات GPU خود را، MTT S50، با 8 گیگابایت حافظه راه اندازی کرده است.

GPU MTT S50 Moore Threads بر روی بخش پایین رده از طریق TDP و عملکرد کارآمد تمرکز می کند

Moore Threads یکی از شرکت‌هایی در چین است که پردازنده‌های گرافیکی بازی مصرفی خود را برای پاسخگویی به تقاضای بازار و ترویج روایت “بومی” در منطقه ساخته است. این شرکت به خاطر پردازنده گرافیکی بازی MTT S80 خود که اولین استاندارد جهانی PCIe 5.0 در GPU به بازار عرضه شد، اما با وجود این، عملکرد MTT S80 کاملاً برعکس بود، از آنجایی که حتی برای مقابله با GeForce GTX 1050 Ti قدیمی انویدیا هم نبود.

این امر شهرت شرکت را در چشم مصرف کنندگان لکه دار کرد، اما به نظر می رسد Moore Threads می خواهد تلاش دیگری در این صنعت انجام دهد، این بار با جدیدترین MTT S50 خود.

برای مشخصات، خوب، MTT S50 دارای معماری MUSA متعلق به Moore Threads است و با MTT S50، GPU به 2048 هسته MUSA مجهز شده است که نیمی از آنچه MTT S80 با آن عرضه می شود. علاوه بر این، GPU دارای حافظه 8 گیگابایتی GDDR6 با قدرت محاسباتی FP32 تا 5.2 TFLOPS است. برای مصرف برق، MTT S50 حداکثر 85 وات مصرف می کند، که آن را به یک گزینه “مصرف انرژی” در واقع تبدیل می کند.

طراحی کلی Moore Threads MTT S50 از نمای فلزی خاکستری در اطراف شاسی استفاده می‌کند، با لوگوی شرکت در بالا با لهجه نارنجی. این مدل از طراحی تک فن “سبک دمنده” استفاده می کند و طبق توضیحات شرکت، برای محیط های اداری ایده آل است. این پردازنده گرافیکی، با طراحی تک شیار، 264.4 میلی‌متر طول و 126.6 میلی‌متر ارتفاع دارد.

از نظر رابط‌های نمایشگر، MTT S50 Moore Threads دارای 1 پورت HDMI 2.0 و 2 پورت DisplayPort 1.4 داخلی است که از نمایشگر تا رزولوشن 8K و قابلیت‌های کدگذاری ویدیوی چند کاناله با کیفیت بالا AV1 پشتیبانی می‌کند.

در حالی که این شرکت معیارهای عملکرد را با لیست محصولات خود به اشتراک نمی گذارد، گفته می شود که پردازنده گرافیکی عملکرد پایدار 1080p را ارائه می دهد، آن هم تحت تنظیمات بالا در عناوینی مانند League of Legends، اما با توجه به اینکه ما بررسی های رسمی را ندیده ایم. ما باید از نتیجه گیری سریع خودداری کنیم.

منبع تصویر: Moore Threads

Moore Threads با گسترش محصولات خود به دنبال سرمایه گذاری در بازارهای منطقه است و با عرضه پردازنده گرافیکی مصرفی MTT S50، مطمئناً در مسیر درستی قرار دارد. این شرکت همچنین روی بهینه سازی کار کرده است. درایورها اجازه می دهد تا یکپارچه سازی یکپارچه و بهینه انجام شود، بنابراین مطمئناً گام به گام در حال حرکت است، اما هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد.

منبع خبر: موضوعات مور

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل