Fellowship یک بازی چندنفره Co-Op است که بر روی Dungeon Run مانند MMO متمرکز شده است

Fellowship یک بازی چندنفره Co-Op است که بر روی Dungeon Run مانند MMO متمرکز شده است

دیروز، ناشر Arc Games یک بازی چند نفره co-op جدید به نام Fellowship را معرفی کرد. این Fellowship توسط استودیوی تازه تاسیس Chief Rebel (متشکل از کهنه‌سربازان صنعت که در World of Warcraft، Diablo، Helldivers، Battlefield، The Division، Just Cause و موارد دیگر کار کرده‌اند) ساخته شده است، توسط تیم به عنوان “MODA” توصیف می‌شود: یک بازی چند نفره آنلاین ماجراجویی سیاه چال. به طور موثر، بر روی اجراهای سیاهچال مانند MMO متمرکز شده است و تمام فضای بین آن نوع محتوا را کاهش می دهد.

اکسل لیندبرگ، مدیرعامل و مدیر بازی در Chief Rebel، گفت:

ما بسیار هیجان‌زده هستیم که Fellowship را معرفی می‌کنیم، پروژه‌ای پرشور که از زمانی که Chief Rebel را تشکیل داده‌ایم مدت‌هاست روی آن کار می‌کنیم. با Fellowship، ما از بسیاری از بازی‌هایی که دوست داریم الهام گرفتیم تا یک ماجراجویی سیاه چال بسازیم که به بازیکنان امکان می‌دهد از همان ابتدا به راحتی به بهترین بخش MMO و ARPG، سیاه‌چال‌های پایانی بازی بپرند. Fellowship یک ماجراجویی دائماً در حال تکامل خواهد بود و ما از همان ابتدا بازیکنانی را می‌خواهیم، ​​بنابراین نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا بازیکنان برای تست بازی آلفای بسته ما به ما بپیوندند!

یون ایم، مدیر عامل Arc Games، اظهار داشت:

Fellowship نشان‌دهنده آغاز ژانر جدیدی است که هدف آن مدرن‌سازی تجربه گیم‌پلی سنتی MMO است و آن را تبدیل به یک تغییر بالقوه بازی در صنعت ما می‌کند. ما بسیار هیجان زده هستیم که از تخصص گسترده چند نفره آنلاین و MMO خود برای پشتیبانی از Chief Rebel در این بازی ویدیویی جدید جاه طلبانه استفاده کنیم. تست Closed Alpha فقط شروعی برای Fellowship است، زیرا ما در انتظار عرضه رایانه شخصی در سال آینده، محتوا و ویژگی های باورنکردنی زیادی داریم که باید از آنها رونمایی کنیم.

همانطور که انتظار دارید، نقش های به اصطلاح مقدس (تانک، شفا دهنده و DPS) در اینجا به طور کامل نمایش داده می شود. به گفته Chief Rebel، مسیرهای سیاه چال «بی‌پایان مقیاس‌پذیر» خواهند بود. همچنین، بر خلاف MMO های معمولی، بازیکنان از بین قهرمانان شناخته شده انتخاب می کنند. در تست پخش بسته آلفا که قرار است بین 15 تا 21 آگوست برگزار شود، بازیکنان می توانند بین شش قهرمان (دو تانک، دو DPS و دو هیلر) انتخاب کنند.

دوهای Dungeon به دو دسته Adventure و Ranked تقسیم می شوند. اولی یک تجربه کوچک خواهد بود که 10 تا 15 دقیقه طول می کشد، در حالی که سیاه چال های رتبه بندی شده 30 دقیقه طول می کشد و همچنین نتایج را در جدول امتیازات رقابتی ثبت می کند.

می‌توانید در وب‌سایت رسمی برای آزمون پخش آلفای بسته ثبت‌نام کنید.< /p>

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل