ایندیانا جونز و حلقه بزرگ به عنوان انحصاری زمان بندی شده منتشر می شوند

ایندیانا جونز و حلقه بزرگ به عنوان انحصاری زمان بندی شده منتشر می شوند

طبق NateTheHate2 در ایندیانا جونز و دایره بزرگ در دسامبر 2024 بر روی رایانه های شخصی و ایکس باکس به عنوان یک انحصاری زمان بندی شده منتشر خواهند شد. ظاهراً پنجره زمان بندی شده شش ماهه است و انتشار برنامه ریزی شده برای پلی استیشن 5 برای نیمه اول سال 2025 برنامه ریزی شده است.

Microsoft Gaming پس از خرید Bethesda در سال 2021، MachineGames، توسعه دهنده این بازی ایندیانا جونز را به قیمت 7.5 میلیارد دلار خریداری کرد. به همین دلیل، به نظر می رسد که این بازی یک بازی انحصاری ایکس باکس باشد، و این بازی در روز اول در Xbox Game Pass برای رایانه شخصی و کنسول در دسترس خواهد بود.

البته، ما نمی دانیم که این چقدر درست است، زیرا صرفاً حدس و گمان است. ما می دانیم که Indiana Jones and the Great Circle در Gamescom Opening Night Live به نمایش گذاشته می شود که امیدواریم اطلاعات بیشتری در مورد بازی و آنچه که باید انتظار داشته باشیم ارائه دهد.

این بازی اکشن آینده توسط MachineGames ساخته می‌شود که بازی‌هایی مانند فرنچایز Wolfenstein، برخی از بازی‌های Quake و اخیراً بازی Indiana Jones را نیز توسعه داده است. Bethesda Softworks ایندیانا جونز و دایره بزرگ را منتشر می کند، بازی بین رویدادهای Raiders of the Lost Ark و Indiana Jones و The Last Crusade.

با کمال تعجب، این عنوان در منظر اول شخص است، با برخی از لحظات سوم شخص در طول اکشن، که عمدتاً برای کاوش محیطی استفاده می شود. بازی همچنین به شدت به مخفی کاری متکی است، جایی که بازیکنان می توانند ایندیانا را کنترل کنند و از شلاق او به عنوان سلاح و ابزاری برای حل پازل استفاده کنند که به آنها اجازه می دهد از موانع دشوار عبور کنند.

Bethesda و MachineGames در ژانویه 2021 اعلام کردند که این بازی رسما با همکاری Lucasfilm Games ساخته می شود. جرک گاستافسون، کارگردان، با گوردی هاب همکاری کرد تا با موسیقی اصلی و تفسیر مجدد مضامین کلاسیک ایندیانا جونز که در فیلم‌ها شنیده می‌شود، همکاری کند.

در حال حاضر، Indiana Jones and the Great Circle تاریخ انتشار رسمی دیگری جز زمانی در سال 2024 ندارد. این امکان وجود دارد که با فیلم نشان داده شده در Gamescom، آنها تاریخ انتشار را در آن زمان اعلام کنند. تا کنون، این بازی قرار است یکی از مورد انتظارترین بازی های انحصاری Xbox باشد.

با گمانه زنی ها مبنی بر اینکه این بازی در آینده نزدیک برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد، به نظر می رسد مایکروسافت کم کم شروع به بررسی گزینه ها کرده است اینکه آیا بازی را به پلی استیشن 5 بیاوریم یا نه. در حالی که فیل اسپنسر در به‌روزرسانی کسب و کار ایکس‌باکس صحبت کرد، او پیشنهاد کرد که چهار نسخه انحصاری در حال انتقال به پلتفرم‌های دیگر هستند، اما اشاره نکرد که کدام یک. این موضوع به مخاطبان فرصت زیادی برای حدس و گمان داده است، اما باید منتظر بمانیم و ببینیم که فیلم Gamescom Opening Night Live چه چیزی را برای ما به ارمغان می آورد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل