کاربران بتای هوش اپل می توانند با رتبه بندی تجربیات خود در برنامه دستیار بازخورد امتیاز کسب کنند، اما هیچ صحبتی در مورد نحوه استفاده از این پاداش ها وجود ندارد.

کاربران بتای هوش اپل می توانند با رتبه بندی تجربیات خود در برنامه دستیار بازخورد امتیاز کسب کنند، اما هیچ صحبتی در مورد نحوه استفاده از این پاداش ها وجود ندارد.

قرار بود Apple Intelligence با iOS 18 راه اندازی شود، اما گزارش جدید ممکن است خریداران آینده را ناامید کرده باشد و گفت که مجموعه کامل ویژگی های هوش مصنوعی این شرکت در iOS 18.1. با این حال، این امر مانع توسعه‌دهندگان و سایر کاربران نشده است، زیرا هوش اپل می‌تواند توسط هر کسی که به به روز رسانی iOS 18.1، iPadOS 18.1 و macOS Sequoia Beta. این همه چیز نیست، زیرا شرکت مطمئن می شود که تلاش های شما برای آزمایش دقیق در آینده با رتبه بندی تجربه و امتیازهای برنده به شما پاداش می دهد.

کاربران می توانند بر اساس میزان بازخورد ارائه شده در مورد Apple Intelligence Beta امتیاز کسب کنند، اما مشخص نیست که چگونه می توان آنها را نقد کرد

مثل هر سرویس دیگری، Apple Intelligence Beta با پیشرفت‌ها بیگانه نیست، به همین دلیل است که MacRumors گزارش می‌دهد که این شرکت یک ویژگی جدید «به تجربیات خود امتیاز دهید» در برنامه «دستیار بازخورد» خود معرفی کرده است. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد محتوای تولیدی ارائه‌شده توسط Apple Intelligence را در برنامه‌های مختلف ارزیابی کنند، با هدف استفاده از بازخورد برای اصلاح مدل‌های تولیدی اپل.

“به بهبود محصولات و خدمات اپل کمک کنید! محتوایی مانند ایمیل‌های شما از برنامه Mail و پیام‌های برنامه پیام‌ها به همراه محتوای تولید شده از آنها برای ویژگی‌های Apple Intelligence برای شما نمایش داده می‌شود. این داده‌ها همیشه در دستگاه شما باقی می‌مانند، مگر اینکه پس از رتبه‌بندی تجربه خود، آن‌ها را به اپل ارسال کنید.»

در برنامه «دستیار بازخورد»، می‌توانید محتوای تولید شده اخیر را «شست بالا» یا «شست پایین» نشان دهید تا سطح رضایت خود را از نتایج نشان دهید. اگر “تجربه” نشان داده شده توسط Apple Intelligence Beta مطابق با استانداردهای شما نبود، از شما دعوت می شود که به صورت اختیاری جزئیات بیشتری را برای ارسال ارائه دهید. این کار با انتخاب از بازخورد از پیش تعریف شده ارائه شده به عنوان یک لیست علامت انجام می شود.

کسانی که به iOS 18.1، iPadOS 18.1 و به‌روزرسانی‌های macOS Sequoia Beta دسترسی دارند، بدون شک بازخورد خود را با وعده دریافت امتیاز برای تلاش‌های خود ارائه می‌کنند، اما اپل اشاره نکرده است که چگونه می‌توان از این امتیازات در آینده استفاده کرد. با توجه به اینکه توسعه‌دهندگان و درصد کمی از دارندگان دستگاه‌های اپل به این نسخه‌های بتا دسترسی دارند، این شرکت احتمالاً تعداد محدودی امتیاز را ارائه می‌کند، اما تا جایی که پاداش‌های آن‌ها پیش می‌رود، اطلاعات کمی درباره مزایای ارائه بازخورد شما وجود دارد.< /p>

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل