Grayscale بیت کوین Mini Trust را به عنوان نقطه ای BTC ETP در NYSE Arca معرفی کرد

Grayscale بیت کوین Mini Trust را به عنوان نقطه ای BTC ETP در NYSE Arca معرفی کرد

Grayscale Investments بیت کوین Mini Trust خود را به عنوان یک محصول معامله شده در بورس بیت کوین در NYSE Arca راه اندازی کرده است و از امروز معامله می شود.

غول مدیریت رمزنگاری Grayscale در 31 ژوئیه معرفی شد اطلاعیه مطبوعاتی مبنی بر اینکه بیت کوین Mini مقیاس خاکستری آن Trust اکنون برای تجارت در NYSE Arca در دسترس است.

معامله با نماد BTC به عنوان یک مبادله بیت کوین (BTC) محصول مورد معامله، خودرو دارای کارمزد 0.15٪ است که یکی از کمترین کارمزدها در بین ETP های بیت کوین. Grayscale می گوید که قصد دارد در ابتدا صندوق را با انتقال 10 درصد از بیت کوین از محصول بیت کوین ETF خود، Grayscale Bitcoin Trust (GBTC) راه اندازی کند.

بر اساس داده‌های سرمایه گذاران Farside.

ایالات متحده کارمزد ETF بیت کوین | منبع: سرمایه گذاران Farside

همانطور که در بالا نشان داده شد، اولین ETP بیت کوین Grayscale، GBTC، بالاترین کارمزد را در بین محصولات رقیب، با 1.5٪ دارد.

بیانیه مطبوعاتی اشاره می کند که بیت کوین در NYSA Arca با قیمت سهام 5.84 دلار و دارایی های تحت مدیریت 1.7 میلیارد دلار شروع به تجارت می کند.

دیوید لاوال، مدیر ارشد اجرایی Grayscale در اظهار نظر درباره راه اندازی، ادعا کرد که این محصول به “کاهش بیشتر مانع دسترسی به بیت کوین در یک وسیله سرمایه گذاری تحت نظارت SEC کمک می کند.” این شرکت خاطرنشان کرد که Grayscale Bitcoin Mini Trust – برخلاف اکثر صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک یا محصولات ETF – تحت قانون شرکت سرمایه‌گذاری 1940 ثبت نشده است و توسط آن تنظیم نمی‌شود.

مقیاس خاکستری یک حرکت مشابه با هدف نقطه ای ETPهای اتریوم. هفته گذشته، پس از اینکه Grayscale Ethereum Trust (ETHE) به ETP نقطه ای تبدیل شد (با حفظ کارمزد نسبتاً بالای 2.5٪)، این شرکت Ethereum Mini Trust (تحت عنوان ETH) راه اندازی کرد که همچنین دارای کارمزد نسبتاً پایین 0.15٪ است. .

خروج از نسخه موبایل