اخبار روزفناوری

Delta Force: Hawk Ops تست آلفای باز را اعلام کرد

Delta Force: Hawk Ops تست آلفای باز را اعلام کرد

Delta Force: Hawk Ops یک پلتفرمر رایگان برای بازی با عناصر تیراندازی تاکتیکی است. توسعه دهندگان پشت آن رسما اعلام کرده اند که تست رسمی آلفا بازی از 6 آگوست برای بازیکنان باز خواهد بود تا در آن شرکت کنند. آنها انتظار حضور گسترده ای برای تست آلفا دارند، زیرا بیش از 600000 نفر این بازی را در لیست علاقه مندی های Steam قرار داده اند. فروشگاه Epic Games تاکنون.

برای کسانی که می خواهند ببینند چه چیزی Delta Force: Hawk Ops همه چیز درباره است، برای شرکت در تست آلفا، که در آن می توانید دو حالت بازی را تجربه کنید: عملیات خطر و جنگ ویران. ثبت نام در آزمون آلفا آسان است، زیرا باید به وب سایت رسمی Delta Force: Hawk Ops بروید و علاقه خود را برای شرکت در آن ثبت کنید. از طرف دیگر، می توانید برای بازی به صفحه وب Steam بروید و علاقه خود را در آنجا ثبت کنید. در نهایت، می‌توانید توسعه‌دهندگان را در X دنبال کنید، جایی که آنها یک Twitch Drop از کدها را برای افراد علاقه‌مند به شرکت در آزمون آلفا برای Delta Force: Hawk Ops اعلام می‌کنند.

توسعه‌دهندگان جدیدترین نسخه در فرنچایز دلتا فورس بیانیه‌ای کوچک منتشر کرده‌اند که در آن خوشحالی خود را از دیدن اینکه چقدر این بازی آینده مورد انتظار است، ابراز کرده‌اند. Shadow Guo، مدیر بازی در Team Jade، گفت: “ما از حمایت و اشتیاق باورنکردنی که توسط جامعه ما نشان داده بسیار سپاسگزاریم. رسیدن به 600000 لیست آرزوها یک دستاورد قابل توجه است و ما نمی توانستیم بدون بازیکنان اختصاصی خود این کار را انجام دهیم.” /p>

دو حالت موجود در آزمون آلفا بسیار متفاوت هستند. Havoc Warfare یک نبرد در مقیاس بزرگ است که چندین تیم در نقشه های غول پیکر با آن مبارزه می کنند. می‌توانید از زرادخانه‌ای از تسلیحات و وسایل نقلیه نظامی، مانند تانک‌ها و هواپیماها، برای برتری بر حریف خود استفاده کنید.

Hazard Operations باعث می‌شود بازیکنان به تیم‌های رقیب تقسیم شوند. آنها باید با مزدوران تحت کنترل هوش مصنوعی و گاردهای سلطنتی مقابله کنند، و رویدادهای تصادفی در سراسر نقشه رخ می دهد تا به تیم ها امکان برتری داده شود. دو نقشه برای کاوش بازیکنان و چالش‌های مختلف PvE برای غلبه بر تا سلطنت پیروز وجود دارد.

delta force hawk ops d8aad8b3d8aa d8a2d984d981d8a7db8c d8a8d8a7d8b2 d8b1d8a7 d8a7d8b9d984d8a7d985 daa9d8b1d8af 66a12ca3b5f04

آخرین تکرار مجموعه دلتا فورس هنوز در مراحل اولیه توسعه است. برای علاقه مندان، این بازی برای رایانه های شخصی، کنسول و موبایل در دسترس خواهد بود. نه تنها فعالیت‌های چندنفره متنوعی برای شرکت در آن‌ها وجود خواهد داشت، بلکه یک کمپین تک‌نفره و هم‌آپ با شدت بالا نیز وجود خواهد داشت که اگر به‌دنبال اصلاح بیشتر داستان خود هستید، می‌توانید آن را اجرا کنید. بازی این کمپین از فیلم 2001 ریدلی اسکات Black Hawk Down الهام گرفته شده است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا