اخبار روزاقتصاد

برنامه پاداش بیت کوین را تا کنید تا از طریق ادغام SPAC عمومی شود

برنامه پاداش بیت کوین را تا کنید تا از طریق ادغام SPAC عمومی شود

شرکت فین‌تک بیت‌کوین Fold موافقت کرده است که با ادغام با FTAC Emerald Acquisition وارد بازار عمومی شود.

فولد، یک شرکت فین‌تک بیت‌کوین (BTC) که پاداش‌هایی در bill pays، آماده است تا از طریق ادغام با شرکت اکتساب با هدف ویژه FTAC Emerald Acquisition با ارزش سهام قبل از پول 365 میلیون دلار به بازار عرضه شود.

در 24 ژوئیه نسخه مطبوعاتی، فولد فاش کرد که پس از انجام این تراکنش، با درآمد حاصل از ادغام، بیش از 1000 بیت کوین را در ترازنامه تلفیقی خود نگه می دارد. برای “تسریع در رشد عملیات و خزانه داری Fold” استفاده شود.

در بیانیه مطبوعاتی آمده است که هیئت مدیره FTAC Emerald و Fold به اتفاق آرا این معامله را تایید کرده اند. در انتظار تایید نظارتی، انتظار می رود در سه ماهه چهارم سال جاری بسته شود.

Fold علامت جدید موجودیت ترکیبی را فاش نکرد، گفت که بعداً اعلام خواهد شد.

تیم مدیریت فعلی Fold در محل باقی خواهد ماند و ویل ریوز، مدیر اجرایی Fold به نقش خود ادامه خواهد داد. بریس یانگ، مدیر FTAC Emerald، اندرو هانز، و جاناتان کرکوود از Ten31 به او در هیئت مدیره شرکت ملحق خواهند شد. در اظهار نظر در مورد ادغام، ریوز تأکید کرد که این شرکت را قادر می‌سازد تا پیشنهادات مبتنی بر بیت کوین خود را توسعه دهد، از جمله «اعتبار ارزش افزوده، وام‌دهی و راه‌حل‌های بیمه».

طبق داده‌های PitchBook، فولد که در سال 2019 توسط ویلیام ریوز، متیو لونگو و کوربین پون تأسیس شد، از 28 سرمایه‌گذار، از جمله B37 Ventures، Bessemer Venture Partners، Dragonfly و Draper Associates، در مجموع 20.2 میلیون دلار جمع‌آوری کرد. . این شرکت می گوید که سهامداران فعلی آن با یک دوره “قفل شش ماهه” مواجه خواهند شد.

اما اگر قیمت سهام شرکت ترکیبی از 12 دلار به ازای هر سهم برای 20 روز معاملاتی در هر دوره 30 روزه معاملاتی متوالی، حداقل 90 روز پس از تاریخ بسته شدن شروع شود، ممکن است زودتر به پایان برسد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا