اخبار روزاقتصاد

ارائه‌دهنده ایمیل سوئیسی پروتون کیف پول بیت کوین خود را با حضانت خود راه اندازی کرد

ارائه‌دهنده ایمیل سوئیسی پروتون کیف پول بیت کوین خود را با حضانت خود راه اندازی کرد

شرکت فناوری سوئیسی پروتون یک کیف پول دیجیتالی با پشتیبانی از تراکنش‌های رمزنگاری از طریق ایمیل ارائه کرده است.

Proton AG، یک شرکت فناوری سوئیسی که به‌خاطر تمرکز بر حفظ حریم خصوصی شناخته شده است. خدمات آنلاین، یک کیف پول دیجیتالی منبع باز با نام کیف پول پروتون معرفی کرده است. بر اساس بیانیه مطبوعاتی به اشتراک گذاشته شده با crypto.news، این راه حل جدید که در حال حاضر در دسترس است، در پلتفرم های وب، اندروید و iOS در دسترس است.

پروتون می‌گوید این کیف پول در زمان راه‌اندازی فقط از بیت‌کوین (BTC) پشتیبانی می‌کند. اما ممکن است در آینده «بسته به بازخورد کاربر» از «سایر ارزها» از جمله فیات پشتیبانی کند.


Swiss email provider Proton debuts self-custody Bitcoin wallet - 1

“با امکان دادن به ما و کل جامعه پروتون برای استفاده آسان‌تر از روش‌های پرداختی که توسط موسسات متمرکز کنترل نمی‌شوند، بهتر است پروتون را از خطرات ناشی از امور مالی سنتی محافظت کنیم.”

پروتون

علاوه بر این، پروتون در حال توسعه یک نسخه پولی به نام Proton Wallet Plus است که دارای Proton Sentinel، یک “برنامه امنیتی ویژه” برای کاربرانی است که “خطر حملات سایبری بالاتری دارند.” این نسخه جزئیاتی درباره ویژگی‌های فنی یا جدول زمانی در دسترس بودن این نسخه نداشت.

پروتون که در سال 2013 تأسیس شد، مدت‌هاست با ابتکارات مرتبط با بلاک چین مرتبط بوده است. در اواخر سال 2023، Proton Mail پرده برداری کرد یک ویژگی که به طور خودکار کلیدهای عمومی کاربران را – که پس از ایجاد ایمیل در پروتون ایجاد می شود – با گیرندگان مورد نظر در یک بلاک چین مقایسه می کند تا اطمینان حاصل شود که ایمیل ها به مقصد درست می روند. این سرویس پستی همچنین از سال 2017 بیت کوین را در ترازنامه خود نگه داشته است و همچنان رمزنگاری را به عنوان روش پرداخت می پذیرد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا