اخبار روزفناوری

پس از داغ شدن بیش از حد آیفون 15 پرو در سال گذشته، اپل قصد دارد برای کاهش نگرانی های حرارتی، تغییرات داخلی در آیفون 16 ایجاد کند.

پس از داغ شدن بیش از حد آیفون 15 پرو در سال گذشته، اپل قصد دارد برای کاهش نگرانی های حرارتی، تغییرات داخلی در آیفون 16 ایجاد کند.

جزئیات زیادی در مورد برنامه های اپل برای آیفون در این هفته وجود دارد، از جمله نه تنها سری آیفون 16 و آیفون 17، بلکه آیفون تاشو نیز که قرار است در سال 2026 عرضه شود. در حالی که آیفون 17 و آیفون تاشو می تواند نقطه عطفی برای آیفون از نظر تغییرات عمده و تازگی باشد، اپل مطمئن می شود که کاربران آیفون 16 از قلم نیفتند. در گزارش اخیر، این شرکت قصد دارد طراحی داخلی مدل‌های آیفون 16 را تغییر دهد تا نگرانی‌های مربوط به گرمای بیش از حد را کاهش دهد.

آیفون 16 با تغییرات داخلی ارائه می شود که از داغ شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری می کند

آیفون 15 پرو در سال گذشته با برخی مشکلات بسیار بزرگ در گرمای بیش از حد عرضه شد که حل آنها چند هفته بیشتر طول کشید. بعداً مشخص شد که این مشکلات ناشی از سخت‌افزار یا طراحی داخلی معیوب دستگاه نبوده است، زیرا فقط یک باگ بود که باعث خرابی‌ها شد. با این حال، آیفون 15 پرو همچنان مصدوم شده است در روزهای اولیه راه اندازی آن، و ظاهر خوبی برای شرکت نبود.

به نظر می‌رسد که این شرکت می‌خواهد این بار با عرضه آیفون 16 بسیار محتاط عمل کند، زیرا نمی‌خواهد این دستگاه سرنوشتی مشابه سال گذشته داشته باشد. اطلاعات در گزارش اخیر خود به منبعی اشاره کرده است. ، که نشان می دهد مدل های آیفون 16 دارای یک “ورق گرافیتی بزرگتر” در داخل شاسی هستند که به جلوگیری از گرمای بیش از حد احتمالی دستگاه کمک می کند. این اولین بار نیست که جزئیات این موضوع را می شنویم، زیرا گزارش شده است که این شرکت سال گذشته سیستم مدیریت دستگاه حرارتی را معرفی کرده است.

آیفون در حال حاضر با A17 Pro جدید و آینده توانمندتر از همیشه است. تراشه های A18 Pro، که به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا از قدرت پردازشی جدید نهایت استفاده را ببرند. این بدان معناست که توسعه‌دهندگان بازی‌ها و برنامه‌هایی را ایجاد می‌کنند که برای آیفون بهینه‌سازی می‌شوند، اما گرافیک بیشتری نیز دارند و در نتیجه گرمای بیشتری ایجاد می‌کنند. از این پس، برای اپل بسیار مهم است که مشکل را از هسته اصلی و در زمان مناسب حل کند.

d9bed8b3 d8a7d8b2 d8afd8a7d8ba d8b4d8afd986 d8a8db8cd8b4 d8a7d8b2 d8add8af d8a2db8cd981d988d986 15 d9bed8b1d988 d8afd8b1 d8b3d8a7d984 daaf 66a08ffb084ec

انتظار می‌رود اپل سری آیفون 16 را اواخر امسال در ماه سپتامبر عرضه کند، و در حالی که مدل‌های «پرو» با یک شاسی بزرگ‌تر، آیفون استاندارد کمابیش یکسان به نظر می‌رسند. 16 مدل با تنظیمات دوربین بازطراحی شده در پشت عرضه خواهند شد. تغییر طراحی داخلی را می توان در تمام مدل های آیفون 16 برای مدیریت حرارت بهتر اجرا کرد. به محض دریافت اطلاعات بیشتر، جزئیات بیشتری را در مورد دستگاه ها به شما اطلاع خواهیم داد. آیا آیفون 15 پرو شما بعد از رفع مشکل اپل داغ می شود؟

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا