اخبار روز

امروز ایران به قدرت بزرگ جهانی تبدیل شده است

امروز ایران به قدرت بزرگ جهانی تبدیل شده است

۲۰:۳۰ ۰۲ مرداد ۱۴۰۳

سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان در بدو ورود به کرمانشاه با خانواده شهید گودینی دیدار و اظهار داشت: شهادت راه پرافتخاری است که خداوند سبحان آن را در مسیر بهترین بندگان خود قرار می‌دهد و آن‌هایی که در این وادی گام می‌نهند جزو سعادت‌مندترین افراد هستند.

وی عنوان کرد: شهدای والامقام جزو برگزیدگان و مقربان درگاه الهی به شمار می‌روند که راه صدساله را یک شبه پیموده و عاقبت بخیری در دنیا و آخرت را برای خود به ارمغان آوردند و جاودانه شده‌اند.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: امروز جمهوری اسلامی به برکت خون پاک و مطهر همین شهداست که با وجود همه تنگناها و مشکلاتی که دشمنان ایجاد کرده‌اند یکی پس از دیگری قله‌های افتخار را در می‌نوردد و به یک قدرت بزرگ جهانی تبدیل شده است.

رادان گفت: من و همه مسئولان زحمتکش این مرز و بوم وظیفه داریم تا راه شهدای والامقام را ادامه دهیم و کاری کنیم که بر عزت و اقتدار جمهوری اسلامی افزوده شود.

وی اجر و پاداش خانواده معظم شهدا را نیز کمتر از شهیدان ندانست و افزود: آن‌ها باید در برابر مصائب، صبر و شکیبایی پیشه کنند و تحمل داشته باشند تا در اجر شهید عزیزشان سهیم باشند.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه وجود خانواده شهدا برای جامعه اسلامی ما پر از فیض و برکت است، خاطرنشان کرد: خانواده شهید بودن افتخار بسیار بزرگی است که باید آن را قدر دانست چرا که این افراد در نزد خداوند متعال از احترام و ارزش بسیار زیادی برخوردار هستند.

سردار رادان به منظور بازدید از مرز خسروی در آستانه آغاز پیاده‌روی اربعین حسینی و شرکت در ششمین قرارگاه اربعین فراجا به کرمانشاه سفر کرده است.

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا