نقشه راه EA Sports WRC رسما فاش شد

نقشه راه EA Sports WRC رسما فاش شد

EA Sports WRC که با نام EA WRC نیز شناخته می‌شود، یک بازی مسابقه‌ای بسیار محبوب است و دارای مجوز مسابقات رالی قهرمانی جهان است که به آنها اجازه می‌دهد این بازی‌ها را بسازند. EA Sports WRC که توسط Codemasters توسعه یافته است ابتدا کدمستر است رالی بازی برای داشتن مجوز رسمی WRC. EA که در نوامبر 2023 منتشر شد، رسما نقشه راه EA Sports WRC را منتشر کرد تا بازیکنان و طرفداران این بازی ببینند چه انتظاراتی باید داشته باشند.

گسترش فصل جدید به طور رسمی برای اکتبر 2024 تایید شده است و محتوای بیشتری را به بازی اضافه می کند. این گسترش قرار است شامل “مکان های جدید، مراحل رالی، وسایل نقلیه با کارایی بالا، لیری ها و موارد دیگر” شود. به طور شگفت‌انگیزی، کسانی که نسخه گسترش فصل EA Sports WRC 2024 را خریداری می‌کنند، پس از عرضه، دو بسته DLC دیگر نیز دریافت خواهند کرد.

همراه با گسترش فصل، بازیکنان می‌توانند نسخه EA Sports WRC 2024 Season Edition را خریداری کنند، یک بار خرید بازی پایه و سه DLC ورودی با قیمت ثابت.

در پست وبلاگ برای نقشه راه EA Sports WRC، EA آن را گسترش می دهد و می گوید که گسترش فصل دیگری در زمستان 2024 منتشر خواهد شد و دیگری در بهار 2025 منتشر خواهد شد. دو DLC دیگر بدون هزینه اضافی. از طرف دیگر، کسانی که مالک برنامه توسعه نیستند، می توانند DLC ها را به صورت جداگانه خریداری کنند.

پست وبلاگ برای نقشه راه WRC نیز معرفی فصل 6 رالی پاس را تأیید می کند که از 30 جولای آغاز می شود. توسعه دهندگان با استفاده از بازخورد بازیکنان، Rally Pass را معقول تر کرده اند و به بازیکنان اجازه می دهد تا قفل ماشین های خارج از خانه را باز کنند. WRC با Rally Pass جدید، Moments نیز به بازی بازگشته است. Rally Pass برای بازیکنان برای استفاده و تلاش برای باز کردن قفل همه جوایز موجود کاملاً رایگان خواهد بود.

یکی از جالب‌ترین نکات پست وبلاگ، افشای WRC ورزش‌های الکترونیکی است. در حالی که هنوز در حال توسعه است، پست وبلاگ می گوید: “ما تقریباً آماده هستیم تا اطلاعات رسمی مسابقات و تقویم رویدادها را به اشتراک بگذاریم زیرا به کار با شرکای خود در مورد جزئیات دقیق مجموعه ادامه می دهیم.”

در حالی که جزئیات هنوز منتشر نشده است، آنها می گویند که با حساب های رسانه های اجتماعی خود همراه باشید، جایی که آخرین اطلاعات مربوط به مسابقات مقدماتی آنلاین را که قرار است از طریق RaceNet برگزار شود، و بعداً مسابقه نهایی حضوری که در آن بازیکنان برای عنوان قهرمان جهانی WRC در ورزش‌های الکترونیکی رقابت خواهند کرد. مسابقات چالش‌ها و مکان‌های مختلفی برای رقابت بازیکنان خواهد داشت و همه آنها باید از ماشین‌های Rally1 برای رقابت استفاده کنند.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل