آپدیت Inferno Island و Summer Road Trip به Rocket League و Fortnite می رسد

آپدیت Inferno Island و Summer Road Trip به Rocket League و Fortnite می رسد

Rocket Racing در حال معرفی مجدد Inferno Island است و بازیکنان می‌توانند در مسابقات Casual Racing، یک حالت بازی جدید، شرکت کنند. این به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا بدون ریسک بالا در رویداد Rocket Racing شرکت کنند و اوقاتی آرام داشته باشند. همراه با این به‌روزرسانی، پنج آهنگ کاملاً جدید Epic ساخته شده است، با دو آهنگ اضافی که توسط 404 Creative ایجاد شده‌اند.

مسابقه گاه به گاه در اطراف جزیره جهنمی دارای یک لیست پخش دست ساز است که در آن بازیکنان با هر سطح مهارتی می توانند با هم ترکیب شوند و در مسابقات شرکت کنند بدون اینکه نگران تلاش برای قرار گرفتن در اولویت باشند یا فشار آن بر رتبه شما تأثیر بگذارد. این مسابقات همچنین یک راه عالی برای سهولت در بازی قبل از شروع شرکت در بازی های رتبه بندی شده است.

بازنشانی رتبه‌ها در راه است، با رتبه‌های جدید بر اساس رتبه‌بندی نهایی شما در طول فصل. در زمان نوشتن، بازیکنان اکنون می‌توانند در چالش‌ها و چالش‌های Fortnite و Rocket League در سفر جاده ای تابستانی برای باز کردن قفل تسلا Cybertruck.

برای کسانی که فورتنایت بازی می‌کنند و قصد دارند تسلا Cybertruck را برای یک چرخش انتخاب کنند، باید ماموریت‌هایی را برای دریافت بسته Tesla Cybertruck و سفر جاده تابستانی انجام دهند برگردان انحصاری Baja Off-Road برای تسلا Cybertruck.

از 23 ژوئیه تا 31 ژوئیه، چالش‌ها و چالش‌های منحصربه‌فردی برای تکمیل روزانه وجود خواهد داشت. نه ماموریت باید تکمیل شود، اما شما تا 3 آگوست فرصت دارید تا همه آنها را کامل کنید تا قفل پاداش ها را باز کنید. با تکمیل ماموریت‌ها برای رویداد Summer Road Trip در Fortnite، به پاداش‌هایی مانند Underworld Camo Wrap، Sun Sign Back Bling و Beast Mode Cybertruck Boost دسترسی خواهید داشت.

برای کسانی که در لیگ موشک گیر کرده اند ، سه چالش وجود دارد که بازیکنان باید در آن شرکت کنند تا بسته نرم افزاری Tesla Cybertruck را برای خود باز کنند. چالش یک در 23 جولای آغاز می شود و در 6 آگوست به پایان می رسد. چالش دو در 26 جولای شروع می شود و در 6 آگوست به پایان می رسد. در نهایت، چالش سوم در 31 ژوئیه آغاز می شود و در 6 آگوست به پایان می رسد.

اگر تصمیم دارید در سفر جاده ای تابستانی Rocket League شرکت کنید، می توانید بسیاری از برچسب ها را برای تسلا سایبرتراک جدید خود باز کنید. علاوه بر این، اگر رویداد را از دست دادید، می‌توانید برگردان‌ها را برای مدت محدودی بین ۷ تا ۲۱ اوت از فروشگاه اقلام خریداری کنید. چالش‌های هر دو بازی نسبتاً ساده هستند، اکثر آنها از شما می‌خواهند در تعداد معینی بازی شرکت کنید یا مقدار مشخصی XP کسب کنید.

دکال آفرود Baja به طور انحصاری با تکمیل رویداد Summer Road Trip در Fortnite یا Rocket League به دست می آید.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل