پس از اینکه قطعی فناوری اطلاعات منجر به ویرانی عظیم جهانی شد، از مدیر عامل CrowdStrike برای شهادت در مقابل کنگره فراخوانده شد.

پس از اینکه قطعی فناوری اطلاعات منجر به ویرانی عظیم جهانی شد، از مدیر عامل CrowdStrike برای شهادت در مقابل کنگره فراخوانده شد.

Crowdstrike اخیراً به سرفصل اخبار تبدیل شده است، نه به خاطر مفاد امنیتی آن، بلکه به دلیل قطع گسترده جهانی IT که جمعه گذشته رخ داد. تأثیر این قطعی هنوز برای برخی از کاربران رایانه های شخصی ویندوز وجود دارد. در حالی که شرکت امنیت سایبری مسئولیت این مشکل را بر عهده گرفت، علت اصلی را برطرف کرد و راه‌حل‌هایی را برای حل مشکل صفحه آبی مرگ (BSOD) پیشنهاد کرد، اخیراً از آن خواسته شده است که در کنگره شهادت دهد.

در حالی که شرکت‌ها در سرتاسر جهان در تلاش هستند تا پس از قطعی جهانی فناوری اطلاعات بهبود یابند، کنگره از مدیر عامل Crowdstrike خواسته است توضیح دهد که چگونه این اتفاق افتاد

ما درباره جهانی فناوری اطلاعات شنیده ایم قطع از جمعه گذشته به دلیل تأثیر گسترده آن بر سازمان ها و مشاغل مختلف. مشکل صفحه آبی مرگ پس از این اتفاق افتاد که این شرکت یک به‌روزرسانی امنیتی سایبری معیوب را منتشر کرد که باعث از کار افتادن ویندوز در سراسر جهان شد و کار موسسات مختلف را به شدت مختل کرد.

از بین همه صنایع، به نظر می‌رسد صنعت خطوط هوایی بیشترین آسیب را متحمل شده است زیرا برخی از شرکت‌ها هنوز در تلاش برای بهبود هستند. بر اساس گزارش رویترز، دلتا مجبور به لغو 4000 پرواز از روز جمعه در بحبوحه مشکلات جاری شد که باعث سرگردانی هزاران مشتری و ایجاد هرج و مرج بزرگ شد. در این گزارش آمده است:

مدیر عامل شرکت اد باستیان روز دوشنبه گفت که دو روز دیگر طول می کشد تا این شرکت هواپیمایی ایالات متحده بهبود یابد […] از روز جمعه بیش از 4000 پرواز را لغو کرده و هزاران مشتری را سرگردان کرده است. در سراسر کشور. در مقابل، اختلالات در سایر اپراتورهای بزرگ ایالات متحده تا حد زیادی فروکش کرده است.

کمیته امنیت داخلی مجلس نمایندگان با دیدن تأثیر نامطلوب قطعی فناوری اطلاعات در سطح جهانی، در نامه‌ای به جورج کورتز، مدیر عامل شرکت Crowdstrike، خواسته است در مقابل کنگره حاضر شود تا روشن کند که این موضوع از کجا منشأ گرفته است، چه اقداماتی در حال انجام است. آن را اصلاح کنید، و اقدامات پیشگیرانه برای هر موقعیت جدی مشابه دیگری در آینده انجام دهید.

بر اساس واشنگتن پست< /a>، کنگره توضیحاتی را از شرکت می خواهد و از آن می خواهد که خود را برای شهادت در مقابل کمیته کنگره معرفی کند. این گزارش نشان می‌دهد که کمیته چگونه با موشکافی به موضوع نگاه می‌کند و می‌خواهد اطمینان حاصل کند که وضعیت مشابهی دیگر تکرار نمی‌شود:

بر اساس نامه ای که منحصراً به اشتراک گذاشته شده است، یک کمیته کنگره روز دوشنبه از مدیر اجرایی شرکت امنیتی که به روز رسانی نادرست آن باعث قطع گسترده کامپیوتر در روز جمعه شد، خواست شهادت دهد. واشنگتن پست، بررسی دقیق قانونگذاران از این حادثه را عمیق تر می کند.

Crowdstrike تحت فشار شدید سازمان‌هایی در سرتاسر جهان بوده است که با از کار افتادن ویندوز مواجه شده‌اند. اکنون، خود را در مقابل کمیته معرفی می کند تا به روز رسانی معیوب فاجعه بار را آشکار کند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل