اخبار روزاقتصاد

همیلتون لین اولین مدیر دارایی است که سرمایه خود را در Solana راه اندازی می کند

همیلتون لین اولین مدیر دارایی است که سرمایه خود را در Solana راه اندازی می کند

همیلتون لین، یک شرکت مدیریت سرمایه گذاری جایگزین، راه اندازی اولین صندوق اعتباری خصوصی در بلاک چین سولانا را اعلام کرده است.

سرمایه گذاران اکنون می توانند به صندوق فرصت های اعتباری ارشد مدیر دارایی یا SCOPE در Solana (SOL). این باعث می‌شود همیلتون لین اولین مدیر سرمایه‌گذاری بزرگی باشد که سرمایه‌های خود را در شبکه بلاک چین قرار داده است.  

همیلتون لین با Libre شریک است

یک بیانیه مطبوعاتی در روز سه‌شنبه اشاره کرد که نقطه عطف، همکاری بین Hamilton Lane و Libre، پروتکل Web3 بروان هاوارد و Nomura است. این مشارکت به Hamilton Lane اجازه می دهد تا از فناوری پروتکل Web3 برای صدور و توزیع وجوه خود در زنجیره استفاده کند.

نیک داکاف، رئیس رشد نهادی در بنیاد سولانا، خاطرنشان کرد که ادغام و راه‌اندازی SCOPE در بلاک چین گام‌های اصلی در تلاش برای دموکراتیک کردن امور مالی است.

این امر برای رساندن امور مالی نهادی به سرمایه‌گذاران بیشتر، به دور از تمرکز سنتی بر “افراد با ارزش خالص” بسیار مهم است.

«اعلام Libre مبنی بر ایجاد یک صندوق زنجیره‌ای با همیلتون لین و بروان هاوارد – دو سرمایه‌گذاری سرسخت سرمایه‌گذاری جایگزین – آشکار دیگری در تغییر دموکراتیک کردن امور مالی است. داکوف در پست وبلاگ.

آغوش رو به رشد بلاک چین در میان رشد RWA

اعلام Hamilton Lane و Libre به روند رو به رشدی می‌افزاید که باعث شده برخی از غول‌های سرمایه‌گذاری جهان برای توکن کردن وجوه به بلاک چین روی بیاورند. این تغییر جدید بازار بزرگی را ایجاد کرده است که در آن دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) از جمله از بزرگترین مدیر دارایی جهان، BlackRock، به صورت زنجیره‌ای عرضه می‌شوند.

طبق گفته Ducoff، RWA های زنجیره ای به طور گسترده نشان دهنده اوراق بهادار سنتی مانند صندوق های خصوصی، صندوق های بازار پول، و صندوق های قابل معامله در بورس (ETF) هستند.

RWAها همچنین به دارایی‌های مالی مربوط می‌شوند که شامل اعتبار خصوصی و املاک و مستغلات می‌شود که «توکنیزه‌شده (یا به دارایی زنجیره‌ای متصل شده‌اند.»

بازیگران کلیدی Libre و Solana

Libre زیرساختی را ارائه می‌کند که شرکت‌ها می‌توانند از آن بهره ببرند تا این RWAها را به کاربران ارائه دهند، با مزایای اضافی از جمله تجارت و وام‌دهی وثیقه.

در همین حال، Solana یک شبکه “تأخیر کم” است که دارای قابلیت توان عملیاتی بالا است، که شرکت ها به طور فزاینده ای به دنبال توکن سازی هستند.

قابل توجه، همیلتون لین قبلاً صندوق SCOPE خود را در Securitize توکن کرده است. ، یک پلت فرم صدور اوراق بهادار دیجیتال مستقر در ایالات متحده است.

Securitize عامل نقل و انتقال و دلال BUIDL BlackRock’s BUIDL است، یک صندوق بازار پول توکن شده که اخیراً اولین صندوقی است که تنها چهار ماه پس از راه‌اندازی به ارزش بازار 500 میلیون دلاری رسیده است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا