اخبار روزاقتصاد

Crypto Exchange OKX برای حذف سه دوجین جفت معاملاتی BTC، ETH

Crypto Exchange OKX برای حذف سه دوجین جفت معاملاتی BTC، ETH

صرافی ارزهای دیجیتال OKX گفت که بیش از 30 جفت معاملاتی مرتبط با بیت کوین و اتریوم را به منظور “بهینه سازی نقدینگی” از فهرست حذف می کند.

صرافی بین‌المللی ارزهای دیجیتال OKX پشتیبانی بیش از 30 جفت معاملاتی را متوقف می‌کند. مرتبط با بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) پس از انجام “نظارت جامع بازار”.

در یک اعلامیه وبلاگ در 30 ژوئیه، پلتفرم معاملاتی کریپتو گفت که 38 جفت معاملاتی به تدریج از فهرست حذف خواهند شد و اولین دسته از تاریخ 25 جولای حذف خواهند شد.

فرایند حذف از فهرست به شرح زیر انجام می شود:

  • LTC/ETH، MATIC/BTC، ADA/ETH، FIL/ETH، LINK/ETH، OKB/ETH، HBAR/BTC، EOS/ETH، QTUM/BTC، GRT/BTC (در ۲۵ ژوئیه).< /li>
  • ATOM/ETH، XCH/BTC، MKR/BTC، NEO/BTC، OKT/ETH، OKT/BTC، XRP/ETH، SHIB/BTC، DOGE/ETH، TRX/ETH (در ۲۶ ژوئیه).< /li>
  • ADA/BTC، FIL/BTC، NEAR/BTC، LINK/BTC، DOT/BTC، UNI/BTC، ETC/BTC، ATOM/BTC، EOS/BTC (در 1 آگوست).
  • AVAX/BTC، CRV/BTC، TRX/BTC، CHZ/BTC، AAVE/BTC، XLM/BTC، CRO/BTC، XRP/BTC، DOGE/BTC (در ۲ اوت).

OKX به کاربرانی که سفارش‌های فعال در این جفت‌ها دارند توصیه کرده است که آنها را قبل از زمان‌های مشخص شده از فهرست لغو کنند. این پلتفرم به‌طور خودکار سفارش‌های باقی‌مانده را پس از ضرب‌الاجل لغو می‌کند، فرآیندی که ممکن است تا سه روز کاری طول بکشد.

تصمیم برای حذف این جفت‌ها از فهرست به‌خاطر خروج درخواست مجوز ارائه دهنده خدمات دارایی مجازی (VASP) خود از هنگ کنگ دو ماه پیش، اقدامی که توسط شرکت توضیح داده نشد. علاوه بر این، در اواسط ژوئیه، OKX به دلیل تغییرات در مقررات محلی، فعالیت خود را در نیجریه متوقف کرد.

در پرداختن به آخرین اقدام، OKX تأکید کرد که به نظارت و اجرای فهرست‌های جفت معاملاتی خود مطابق با «قوانین پنهان کردن توکن‌ها و حذف جفت‌های معاملاتی» ادامه خواهد داد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا