اخبار روزفناوری

آیفون SE 4 زودتر از موعد عرضه می‌شود و دارای قطعات داخلی مطابق با عملکرد آیفون 16، صفحه نمایش OLED، Face ID و USB-C بخشی از ارتقاء است.

آیفون SE 4 زودتر از موعد عرضه می‌شود و دارای قطعات داخلی مطابق با عملکرد آیفون 16، صفحه نمایش OLED، Face ID و USB-C بخشی از ارتقاء است.

اخیراً توسط یک افشاگر مشهور اعلام شده است که اپل قصد دارد آیفون 17 پلاس را با یک مدل جدید ‘Slim’ تعویض کند که دارای طراحی کاملاً جدید. به نظر می رسد که این شرکت برنامه های زیادی برای گوشی های خود دارد، زیرا در حال کار بر روی چهارمین نسخه از سری آیفون SE است. اکنون شایعه شده است که این شرکت آیفون SE 4 را زودتر با صفحه نمایش OLED و تنظیمات دوربین ارتقا یافته در پشت عرضه خواهد کرد.

انتظار می‌رود آیفون SE 4 زودتر از حد انتظار عرضه شود، با طراحی مجدد بزرگ و داخلی قدرتمند همتراز با مدل‌های آینده آیفون 16

iPhone SE 4 با تعداد زیادی به‌روزرسانی‌های بزرگ عرضه می‌شود، که مدت‌ها شایعه شده بود، از طراحی دستگاه گرفته تا ویژگی‌های آن. این خبر در پستی در Weibo توسط افشاگر Ice Universe که دارای سابقه معتبر در اشتراک گذاری جزئیات دقیق در مورد محصولات اپل. فاش کننده ادعا می کند که iPhone SE 4 زودتر از حد انتظار، اوایل سال آینده، با برخی ارتقاءهای عمده، مانند طراحی جدید و فناوری نمایش، عرضه خواهد شد.

آیفون SE 4 آینده قرار است دارای صفحه نمایش OLED باشد که به تنهایی ارتقاء بزرگی نسبت به SE 3 است که دارای یک پنل LCD است. اندازه نمایشگر بزرگ‌تر می‌شود و همچنین گوشی قرار است دارای طراحی شبیه آیفون 16، و اگر اخبار به آن توجه زیادی داشته باشد، ممکن است شاهد افزایش اندازه صفحه نمایش تا 6.1 اینچ باشیم. اخیراً گزارش شده است که iPhone SE 4 از پشت با iPhone 16 یکسان خواهد بود زیرا هر دو دستگاه قرار است از یک فرآیند backplate استفاده کنند.

در مورد اینکه چه چیز دیگری با SE جدید عرضه می شود، به لطف نمایشگر لبه به لبه بزرگتر، به جای Touch ID در دکمه هوم، Face ID خواهد داشت. ما گمان داریم که این شرکت از تکرار کوچکتر ناچ در آیفون مقرون به صرفه استفاده کند که نسبتاً مدرن‌تر از بریدگی معرفی شده با iPhone X است. انتظار می‌رود USB-C نیز برش را ایجاد کند، به این معنی که دستگاه برای لوازم جانبی مدرن آماده خواهد بود. در حال حاضر، iPhone SE 3 دارای یک درگاه لایتنینگ است که برای بیش از یک دهه راه حل اصلی این شرکت بوده است.

صفحه نمایشگر از 4.7 اینچ به 6.06 اینچ افزایش می یابد، با توجه به اینکه به جای LCD، یک پنل OLED خواهد بود، یک ارتقاء قابل توجه است. علیرغم این ارتقاء، بخش داخلی دستگاه یکی از جنبه های کلیدی خواهد بود، زیرا شایعه شده است که آیفون SE 4 با تراشه A18 عرضه می شود، همان تراشه ای است که شرکت برای سری آیفون 16 به همراه 6 تا 8 گیگابایت در نظر گرفته است. از پیکربندی RAM.

d8a2db8cd981d988d986 se 4 d8b2d988d8afd8aad8b1 d8a7d8b2 d985d988d8b9d8af d8b9d8b1d8b6d987 d985db8cd8b4d988d8af d988 d8afd8a7d8b1 669f5a6f66e9b

در مورد راه‌اندازی، ممکن است این شرکت معرفی دستگاه را در بهار 2025 مناسب بداند، به این معنی که آیفون SE 4 می‌تواند بین بازه زمانی مارس و مه وارد بازار شود. قبلاً حدس زده می شد که SE 4 قیمت بسیار کمتر از مدل های استاندارد خواهد داشت که آن را جذاب می کند. برای بسیاری با قیمتی بین 499 تا 549 دلار معامله می شود. آیا آیفون SE 4 یا آیفون 16 آینده را می خرید؟

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا