اخبار روزاقتصاد

شرکت بیت کوین سوان برنامه های عرضه اولیه سهام را متوقف می کند و بازوی ماینینگ را به حالت تعلیق در می آورد

شرکت بیت کوین سوان برنامه های عرضه اولیه سهام را متوقف می کند و بازوی ماینینگ را به حالت تعلیق در می آورد

شرکت متمرکز بر بیت کوین سوان در حال تعلیق کسب و کار استخراج کریپتو خود است و برنامه های خود را برای عرضه اولیه سهام “در آینده نزدیک” انجام می دهد.

شرکت سرمایه گذاری سوان با تمرکز بر

بیت کوین کالیفرنیا برنامه های خود را متوقف می کند در آینده نزدیک به صورت عمومی عرضه می شود و تصمیم گرفته است شعبه ماینینگ خود را تنها پنج ماه به حالت تعلیق درآورد. پس از راه اندازی آن.

در اطلاعیه ای در مورد X، کوری کلیپستن، مدیر اجرایی سوان، گفت که این شرکت همچنین از “برنامه هزینه های تسریع شده” خود، از جمله کاهش کارکنان “در بسیاری از وظایف” عقب نشینی می کند. مدیر عامل سوان توضیح داد که این تصمیم به این دلیل گرفته شده است که این شرکت “درآمد کوتاه مدت قابل توجهی” از واحد استخراج خود را که در اواخر ژانویه راه اندازی شد و با نصف شدن بیت کوین — که پاداش استخراج را از 6.25 بیت کوین به 3.125 بیت کوین در آوریل کاهش داد.< /p>

“قوهایی که ما مجبور شدیم این هفته با کاهش کارمندان خود رها کنیم، برخی از بهترین بیت کوین کنندگان روی زمین هستند، و من با کمال میل با تک تک آنها در آینده کار خواهم کرد.”

کوری کلیپستن

سوان که در سال 2019 توسط یان پریتزکر، بردی سوئنسون، تام گیلز، دن لوین و کوری کلیپستن تأسیس شد، خدمات سرمایه گذاری را به طور خاص بر روی بیت کوین ارائه می دهد. طبق داده‌های PitchBook، شرکت مستقر در کالاباساس تاکنون مجموعاً 204 میلیون دلار از بیش از 30 سرمایه‌گذار از جمله Unpopular Ventures، Austin Hill، Baron Davis، و CB3 Holdings جمع‌آوری کرده است.

در اوایل سال 2024، سوان در بیانیه‌ای به رسانه‌ها اعلام کرد که در حال برنامه‌ریزی برای جمع‌آوری دور دیگری از بودجه است و قصد دارد تا اوایل سال 2025 عمومی شود. با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا شرکت با موفقیت سرمایه جدید را قبل از توقف خود تضمین کرده است یا خیر. برنامه های IPO.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا