اخبار روزفناوری

Warner Bros. بازی‌های توسعه‌دهنده Multiversus Player First را خریداری کرد

Warner Bros. بازی‌های توسعه‌دهنده Multiversus Player First را خریداری کرد

Multiversus اولین و تنها بازی ساخته شده توسط استودیوی Player First Games است. در ابتدا در سال 2022 پس از لو رفتن اعلام شد، این بازی از ژوئن 2022 تا ژوئن 2023 در نسخه بتا قرار گرفت. از ماه می 2024، بازی به طور کامل منتشر شد. با توجه به تعداد کاراکترهای آی پی برادران وارنر در این بازی، جای تعجب نیست که برادران وارنر رسما Player First Games را خریداری کرده است.

کسانی که کنجکاو در مورد معنای Player First هستند، تحت راهنمایی یکی از بنیانگذاران Tony Huynh و Chris White، که رئیس استودیو و رئیس فناوری خواهند بود، باقی خواهند ماند. آن‌ها اکنون در این نقش‌های جدید به کارلوس باربوسا، رئیس استودیو و معاون استودیوی Warner Bros. Games San Diego گزارش خواهند داد.

هواداران نگران این خرید و معنای آن برای Multiversus هستند. در حالی که در زمان بتا در مکان بسیار بهتری قرار داشت، هنوز هم می‌توان به بازی امیدوار بود. با این حال، تحت WB، ممکن است که بسیاری از چیزها ممکن است رخ دهد.

صنعت بازی‌ها یک محل کار فوق‌العاده ناپایدار است که در شرکت‌های بازی‌سازی اخراج می‌شود. از Riot و EA گرفته تا شرکت‌های حتی کوچک‌تری مانند Tango Gameworks که به طور کامل تعطیل می‌شوند، تشخیص اینکه آیا پروژه‌ها قابل دوام خواهند بود یا اینکه آیا شرکت‌ها به اندازه‌ای که در حال حاضر وجود دارد قابلیت زندگی در صنعت را دارند دشوار است.

“ما طی چندین سال با Player First Games برای ایجاد و راه‌اندازی Multiversus کار کرده‌ایم، و بسیار خرسندیم که از این تیم در Warner Bros. Games استقبال می‌کنیم. تیم باهوش و خلاق Player First Games به قابلیت‌های توسعه گسترده ما می‌افزاید. دیوید حداد، رئیس برادران وارنر می گوید. اینکه آیا این تیم به طور انحصاری روی Multiversus کار خواهد کرد یا از آنها برای کار روی پروژه های دیگر دعوت خواهد شد باید دید. با این حال، این بیانیه نشان می‌دهد که ممکن است بازی‌های دیگری برای Player First Games وجود داشته باشد.

در پاسخ به اعلام دیوید حداد، Huynh نیز به بیانیه اضافه کرد و دیدگاه مثبت خود را در مورد آینده شرکت و توسعه Multiversus بیان کرد. “تیم ما از پیوستن به خانواده Warner Bros. Games هیجان‌زده است، که به طور کلی برای Multiversus عالی است. ما در تلاش هستیم تا Multiversus را به بهترین تجربه بازی تبدیل کنیم، و ادغام تیم توسعه ما با ناشر برای بازیکنان بهینه است. “

ما مطمئن نیستیم که چه به‌روزرسانی‌هایی برای Multiversus برنامه‌ریزی شده است و آیا محتوای ممتاز به بازی اضافه می‌شود یا به طور کلی برچسب قیمتی برای بازی پایه معرفی می‌شود، اکنون که آنها کاملاً با Warner Bros Games کار می‌کنند.< /p>

warner bros d8a8d8a7d8b2db8cd987d8a7db8c d8aad988d8b3d8b9d987d8afd987d986d8afd987 multiversus player first d8b1d8a7 d8aed8b1db8cd8af 669ee9b55e7e0

 

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا