اخبار روزفناوری

iPhone 17 “Slim” بالاترین گوشی اپل با مشخصات مشابه با iPhone 17، مدل های “Pro” با داخلی بهتر

iPhone 17 “Slim” بالاترین گوشی اپل با مشخصات مشابه با iPhone 17، مدل های “Pro” با داخلی بهتر

آیفون 16 در آستانه معرفی است و ما جزئیات زیادی در مورد ظاهر این خط تولید می شنویم و بر اساس گزارش ها، حدس زده می شود که طراحی مدل های ‘Pro’ کم و بیش خواهد بود. مشابه انواع فعلی از سوی دیگر، اپل برنامه‌های بزرگی برای خط تولید آیفون 17 دارد، زیرا قصد دارد نسخه جدید «Slim» را با تغییرات اساسی در طراحی عرضه کند. اکنون یک افشاکننده جزئیات مربوط به مجموعه آیفون 17، از جمله مشخصات داخلی، ارتقاء صفحه نمایش و موارد دیگر را به اشتراک گذاشته است.

شایعه می‌شود که آیفون 17 اسلیم بالاترین گوشی اپل با تراشه A19 Pro باشد، اما حسگرهای دوربین چیز دیگری را نشان می‌دهند

گزارش‌های اولیه حاکی از آن بود که اپل مدل آیفون 17 پلاس را به نفع یک “Slim” جدید کنار خواهد گذاشت. مدل که بالای آیفون 17 پرو مکس قرار می گیرد و بر اساس اطلاعات به عنوان رده بالاترین مدل به بازار عرضه می شود. اگر این خبر دارای اهمیت بالایی باشد، آیفون 16 پلاس می تواند آخرین نمونه از این نوع باشد که اواخر امسال عرضه می شود. Ice Universe اطلاعات را در Weibo به اشتراک گذاشت و بیان کرد که سری آیفون های سال آینده کاملاً خواهند بود. متفاوت از الان می‌توانید جزئیاتی را که تاکنون می‌دانیم در زیر بررسی کنید.

  • iPhone 17: صفحه نمایش LTPO 6.27 اینچی با 799 دلار قیمت
  • iPhone 17 Pro: صفحه نمایش 6.27 اینچی LTPO با قیمت 1099 دلار
  • iPhone 17 Pro Max: صفحه نمایش 6.86 اینچی LTPO  با قیمت 1199 دلار
  • iPhone 17 “Slim”: صفحه نمایش 6.65 اینچی LTPO با قیمت 1299 دلار

هر چهار مدل آیفون 17 قرار است با صفحه نمایش LTPO عرضه شوند، به این معنی که ProMotion در نهایت می تواند راه خود را به مدل استاندارد آیفون باز کند. این به آیفون 17 امکان می دهد برای اولین بار از نرخ رفرش 120 هرتز برخوردار باشد و ممکن است در قیمت آن مشهود باشد. ویژگی ProMotion برای مدتی در مدل‌های «Pro» ارائه شده است و زمان آن رسیده است که شرکت آن را به نسخه‌های ارزان‌قیمت دستگاه منتقل کند.

مدل‌های آیفون 17 پرو نیز با سهم نسبتاً ارتقا یافته‌ای همراه خواهند بود که دارای حداکثر 12 گیگابایت رم و تنظیم دوربین با لنز سه‌گانه است که مانند قبل است اما با سنسورهای ارتقا یافته. علاوه بر این، گمان می‌رود این دستگاه‌ها با داخلی‌های ارتقا یافته از جمله A19 Pro مبتنی بر فرآیند 2 نانومتری TSMC برای بهبود عملکرد محاسباتی و گرافیکی عرضه شوند.

در مورد آیفون 17 اسلیم نیز، شایعه شده است که این دستگاه با تراشه A19 Pro، مشابه مدل‌های Pro، عرضه می‌شود، اما این شرکت می‌تواند تعداد هسته‌های تراشه را تغییر دهد تا آن را به عنوان < علامت‌گذاری کند. یک href="https://wccftech.com/iphone-17-slim-to-look-like-pixel-8-pro/">بالاترین مدلاین سری. با این حال، حدس زده می شود که “Slim” دارای طراحی دوربین دوگانه با شاسی آلومینیومی و 8 گیگابایت رم باشد.

مشخص نیست که چرا این شرکت آیفون 17 اسلیم را به عنوان بالاترین مدل قرار می دهد اما قطعات داخلی و سخت افزار دوربین را مانند مدل های غیر پرو نگه می دارد. از این پس، به خوانندگان توصیه می کنیم که اخبار را با کمی نمک دریافت کنند. اخبار مربوط به مدل اسلیم هنوز جوان است و ممکن است با نزدیک شدن به عرضه آن بیشتر توسعه یابد. آیا فکر می کنید آیفون 17 اسلیم مدلی برتر از مدل های «پرو» خواهد بود؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا