اخبار روزفناوری

مایکروسافت با نظرات FTC در مورد افزایش قیمت موافق نیست

مایکروسافت با نظرات FTC در مورد افزایش قیمت موافق نیست

کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده (FTC) اخیرا پرونده جدیدی ارائه کرده است. شکایت علیه مایکروسافت به دادگاه استیناف ایالات متحده به دلیل افزایش اخیر قیمت Xbox Game Pass آنها، زیرا این دقیقاً همان چیزی بود که FTC با خرید از آن جلوگیری کرد. با این حال، از آنجایی که شکایت مطرح شده توسط عماد ایباد به دادگاه استیناف ایالات متحده ارسال شده است، مایکروسافت صحبت کرده و گفته است که با ادعاهای مطرح شده توسط FTC مخالف است.

تعجب آور نبود که مایکروسافت بالاخره ماشه را کشید و قیمت Xbox Game Pass را افزایش داد. خیلی خوب بود که برای مدت طولانی درست باشد. دلایل زیادی وجود دارد که چرا آنها می توانستند این کار را انجام دهند، اما ادغام آنها با اکتیویژن و بلیزارد به احتمال زیاد در آن نقش دارد. علاوه بر این، رشد مشترکان Game Pass کند شده است، به این معنی که آنها باید راهی برای افزایش درآمد بیابند و تنها راه حل معقول افزایش قیمت اشتراک است.

مایکروسافت در نامه ای به دادگاه به اتهامات FTC پرداخت. در این بیانیه، مایکروسافت گفت که FTC “یک سوابق غیرحسابداری گمراه کننده از حقایق ارائه می دهد و ادامه تلاش های آژانس برای اختراع مجدد پرونده خود در دادگاه تجدید نظر است.”

علاوه بر این، مایکروسافت همچنان به تغییراتی که در Game Pass ایجاد می‌کند، می‌ایستد و می‌گوید که این غیرمنصفانه است که نسخه جدید سطح استاندارد را نسخه «تخریب‌شده» بنامیم، زیرا باعث بهبود عملکرد چند نفره می‌شود که نسخه قبلی Console Game Pass نداشت. برای داشتن قابلیت چند نفره، مشترکین باید 9.99 دلار اضافی برای استفاده از این ویژگی ها بپردازند.

مایکروسافت همچنین در تلاش است تا ثابت کند که این نسخه از Game Pass بهتر از همیشه است، زیرا “این سرویس بازی‌های جدید زیادی را در روز و به روز، به ویژه Call of Duty ارائه می‌کند.” آمدن Call of Duty به Game Pass یک معامله بزرگ است و یکی از ویژگی‌های مهمی است که گیمرها از ادغام با Activision Blizzard و مایکروسافت به آن امیدوار بودند. با این حال، همانطور که رویدادهای اخیر نشان می دهد، قیمت بسیار بالایی دارد.

به‌جای تمرکز بر روی قیمت‌های اشتراک زمانی که مایکروسافت در ابتدا برای ادغام به مرحله آزمایشی رفت، مایکروسافت در بیانیه‌ای اشاره می‌کند که «FTC به سختی به اشتراک در آزمایش اشاره کرد، در عوض بر این نظریه تمرکز می‌کند که مایکروسافت از Call of Duty خودداری می‌کند. کنسول سونی، که اکنون می دانیم یک دروغ است. Call of Duty برای همه در دسترس خواهد بود، صرف نظر از اینکه روی ایکس باکس، پلی استیشن یا رایانه شخصی باشند.

در حال حاضر، باید دید که از درخواست FTC چه نتیجه ای حاصل خواهد شد و آیا به تغییر جزر و مد به نفع مایکروسافت کمک خواهد کرد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا