اخبار روزاقتصاد

استخراج کننده کریپتو HIVE Digital با مرکز 100 مگاواتی در پاراگوئه درآمد دو برابری می کند

استخراج کننده کریپتو HIVE Digital با مرکز 100 مگاواتی در پاراگوئه درآمد دو برابری می کند

شرکت استخراج ارز دیجیتال کانادایی HIVE Digital اعلام کرده است که قصد دارد یک مرکز استخراج 100 مگاواتی در پاراگوئه بسازد تا درآمد خود را افزایش دهد.

شرکت استخراج رمزارز HIVE Digital در حال آماده شدن برای ساخت یک بیت کوین 100 مگاواتی است (BTC< /a>) مرکز استخراج در پاراگوئه، حرکتی که انتظار می‌رود درآمد شرکت را دو برابر کند و نرخ هش آن را افزایش دهد.

در یک بیانیه مطبوعاتی دوشنبه، معدن مقر ونکوور گفت: سایت ماینینگ کریپتو “بیش از 100 میلیون دلار” درآمد پایدار دلاری برای شرکت خدماتی دولتی پاراگوئه ایجاد خواهد کرد. فرانک هولمز، رئیس اجرایی HIVE، در مورد این توسعه اظهار داشت که انتظار می‌رود این معامله به «6.5 اگزاهش اضافی در ثانیه» (EH/s) به عملیات استخراج بیت‌کوین این شرکت اضافه کند و منابع جهانی آن را به 12.1 EH/s افزایش دهد.

“این یک نقطه عطف مهم در استراتژی رشد متنوع ما است و از تعهد ما برای گسترش ردپای جهانی خود با عملیات مرکز داده در کانادا، سوئد، ایسلند و اکنون پاراگوئه پشتیبانی می کند.”

فرانک هلمز

علاوه بر توسعه، HIVE Digital همچنین خرید 500 انت ماینر Bitmain S21 Pro اضافی را نیز فاش کرد، که لوک روسی، مدیر اجرایی HIVE می‌گوید برای “حفظ سرعت خود در ارتقاء تجهیزات خود در هر ماه” لازم است. در بیانیه مطبوعاتی آمده است که انتظار می رود این واحدها در اواخر ماه جولای ارسال شوند و شرکت انتظار دارد که کل هش عملیاتی آن پس از نصب کامل ماینرها به 5.6 EH/s افزایش یابد.

در اوایل ژوئیه، HIVE Digital افزایش در دارایی های رمزنگاری خود به 2503 BTC را نشان داد که نشان دهنده افزایش بیش از 2 درصدی نسبت به ماه قبل است. این شرکت در ماه ژوئن در مجموع 119 بیت کوین استخراج کرد و سطح عملکرد خود را از ماه می حفظ کرد. بر اساس داده های Google Finance، پس از آخرین اخبار، سهام HIVE Digital (HIVE) بیش از 13 درصد در نزدک افزایش یافت و به 4.15 دلار رسید.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا