اخبار روز

حماس: پس از حمله یمن به تل‌آویو امنیت در رژیم صهیونیستی از بین رفت

حماس: پس از حمله یمن به تل‌آویو امنیت در رژیم صهیونیستی از بین رفت

۲۳:۵۹ ۳۱ تير ۱۴۰۳

احمد عبدالهادی از رهبران جنبش حماس فلسطین شامگاه امروز یکشنبه تأکید کرد که اقدامات ملت و نیرو‌های مسلح یمن، عامل بازدارنده‌ای در برابر دولت آمریکاست.

عبدالهادی با اشاره به تلاش نافرجام آمریکا در خصوص منصرف کردن حزب الله از حمایت ملت فلسطین، به شبکه خبری المسیره گفت: آمریکا فرستاده‌هایی به لبنان اعزام کرد تا جبهه لبنان را از پشتیبانی غزه جدا کند، ولی این مسئله رخ نداد».

وی با بیان اینکه آمریکا و انگلیس در دفاع از رژیم صهیونیستی شکست خورده‌اند، تصریح کرد: «دشمنان با تنگنای راهبردی روبرو هستند و نمی‌دانند باید چه کاری انجام دهند. یمن، اما با اعتماد به نفس و ارتقای سلاح‌های خود، رو به جلو حرکت می‌کند.

این رهبر حماس، حمله یمن به تل‌آویو را برای صهیونیستها، شوکه‌کننده دانست و گفت: «علت این است که صهیونیست‌ها فکر می‌کردند حمایت یمن از غزه، فقط منحصر به حمله به کشتی‌ها خواهد بود. پس از حمله یمن به تل‌آویو، دیگر هیچ جایی در رژیم غاصب، امنیت ندارد و صهیونیست‌ها باید از همان جایی که آمده‌اند، بازگردند».

عبدالهادی با اشاره به اینکه جبهه داخلی اسرائیل، بسیار سست شده است، خاطر نشان کرد: صبوری ملت فلسطین در خاک خود، به معنای فروپاشی تدریجی اسرائیل است. در حال حاضر، معادله بازدارندگی اسرائیل، فروپاشیده است».

وی با اشاره به بی‌اعتمای صهیونیست‌ها به مسئولان سیاسی، نظامی و اطلاعاتی اسرائیل، خاطر نشان کرد: صهیونیست‌ها به اظهارات فرماندهان محور مقاومت، اطمینان بیشتری دارند؛ زیرا می‌دانند که تهدید‌های آن (محور مقاومت) واقعی است.

منبع: فارس

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا