اخبار روز

تودیع و معارفه فرمانده انتظامی زرند

تودیع و معارفه فرمانده انتظامی زرند

۱۴:۵۰ ۳۰ تير ۱۴۰۳

تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان زرند با حضور حسینی نژاد فرماندار شهرستان زرند، سردار فرشید فرمانده انتظامی استان کرمان، حجت الاسلام شجاعی امام جمعه، اعضای شورای تامین شهرستان، خانواده معظم شهداء و ایثارگران در سالن سینما آزادی برگزار شد.

حسینی نژاد، فرماندار زرند گفت: طی یکی دو سال اخیر اقدامات بسیار خوبی برای کنترل جرائم زرند صورت گرفته است و امروز خوشبختانه می‌توانیم ادعا کنیم امنیت فعلی قابل قبول است.

 وی افزود: خوشبختانه امروز با مجموعه اقدامات صورت گرفته خصوصا از سوی پلیس شاهد ارتقای امنیت و احساس ملموس آن از سوی شهروندان هستیم.

سردار فرشید، فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در این مراسم گفت: امنیت یک تکلیف است و این امنیت در همه زمینه‌ها دخیل است، بنابراین باید جامعه و سازمان‌ها دست به دست هم دهند تا برای امنیت قدم بردارند.

وی با اشاره به اینکه افتخار می‌کنم چنین همکارانی دارم، افزود: پوشیدن لباس مقدس سربازی توفیق و نعمت الهی است و ان شاء الله سرباز خوب ولایت و خدمت گزار خوبی برای مردم باشیم.

 سردار فرشید با اشاره به اینکه همدلی در انتظامی استان وجود دارد، بیان داشت: در ماموریت‌های پیش رو ما همه یک صدا برای خدمت به مردم ولایی آماده هستیم و با این اقدامات شهری امن و ایمن خواهیم داشت.

وی ضمن قدردانی از فعالیت ۲ ساله سرهنگ ترابی فرمانده سابق انتظامی شهرستان زرند گفت: سرهنگ ترابی یکی از فرماندهان متدین و مردمی نیروی انتظامی بودند که بنده از تلاش‌ها و خدمات ۲ ساله این عزیز که هم مردم و مسولان رضایت داشتند،   تشکر و می‌کنم.   

وی ضمن تبریک به فرمانده جدید انتظامی شهرستان زرند گفت: سرهنگ شیخ زاهدی از سابقه خوبی برخوردار هستند که حسب اعتماد، وی را به عنوان فرمانده انتظامی زرند انتخاب کردیم و امیدواریم در طول خدمت شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

در این مراسم از خانواده شهید ضیاالدینی هاشمی، حسینی و فرماندهان پیشکسوتان نیروی انتظامی تجلیل شد.

در پایان این مراسم از خدمات سرهنگ ترابی قدردانی و سرهنگ شیخ زاهدی به عنوان فرمانده جدید معرفی شد.

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا