اخبار روزفناوری

علیرغم پیشرفت های عمده، پیش فروش داخلی Z Flip 6 و Z Fold 6 در مقایسه با نسخه های قبلی، 110000 دستگاه کاهش یافت.

علیرغم پیشرفت های عمده، پیش فروش داخلی Z Flip 6 و Z Fold 6 در مقایسه با نسخه های قبلی، 110000 دستگاه کاهش یافت.

در حالی که رویداد Unpacked 2024 سامسونگ از تعداد زیادی از دستگاه‌ها رونمایی کرد، تمرکز بر روی نسل بعدی سری‌های تاشو باقی ماند. Galaxy Z Fold 6 و Z Flip 6 با ویژگی های ارتقا یافته، برخی تغییرات قابل توجه در طراحی و گنجاندن قابلیت های هوش مصنوعی عرضه شدند. در مقایسه با نسل قبلی خود، این تاشو دارای برچسب قیمت بالایی بود که به دلیل گنجاندن Galaxy AI نسبت داده می شد. در حالی که انتظارات از Z6 عالی بوده است، گزارش اخیر کره ای پیش فروش داخلی را نشان می دهد، و ما برای این کار آماده نبودیم.

پیش فروش Galaxy Z Fold 6 و Z Flip 6 کره ای برخلاف انتظار به میزان قابل توجهی کمتر از مدل قبلی خود بود

Galaxy Z Fold 6 و Z Flip 6 در Galaxy Unpacked 2024 با فرم فاکتور تاشو عرضه شد و گنجاندن Galaxy AI و جامعه فناوری قبل از انتشار، سر و صدای زیادی در مورد ارتقاء طراحی بالقوه و تغییرات سخت افزاری ایجاد کرده بود که راه خود را به این سری می رساند. در حالی که Z Fold 5 و Z Flip 5 بالاترین پیش فروش را به ثبت رساندند، انتظار می رفت که نسل بعدی این رکورد را پشت سر بگذارد. گزارش اخیر پیش فروش ثبت شده برای سری Z6 در کره جنوبی را برجسته کرده است که آن چیزی نیست که ما انتظار داشتیم.

بر اساس ZDNet کره، سامسونگ الکترونیکس امروز اعلام کرد پیش فروش داخلی Z Flip 6 و Z Fold 6 از 12 جولای تا 18 جولای ادامه داشت و این شرکت توانست 910000 دستگاه را پیش فروش کند. اگر ارقام پیش فروش را با نسل قبلی مقایسه کنید، Z Flip 5 و Fold 5 با فروش بیش از 1.02 میلیون دستگاه رکورد بالاترین پیش فروش را شکستند. این نشان دهنده کاهش 110000 واحدی در سال جاری برای تاشوی جدید نسبت به سال قبل است.

در حالی که تعداد واحدهای فروخته شده در دوره پیش فروش نسبت به سال گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، اما به دلیل رکود اقتصادی اخیر جهانی و تورم بالا، ارقام فروش همچنان مناسب بوده است. از آنجایی که قیمت قطعات در حال افزایش است، Galaxy Z Flip 6 و Fold 6 نسبت به سری های قبلی گران تر بودند، اما گنجاندن Galaxy AI نیز می تواند دلیلی برای افزایش قیمت ها باشد. ما فرض می کنیم روند پرهزینه نیز پیش فروش تاشو را به خطر انداخته است.

این گزارش همچنین نشان می‌دهد که سامسونگ بررسی‌های مثبتی را از فروشگاه‌های جهانی دریافت کرده است، که می‌تواند نشان‌دهنده استقبال خوب کاربران از دستگاه‌ها باشد و رقم پیش‌فروش واقعاً فروش مورد انتظار را نشان نمی‌دهد. احتمال زیادی وجود دارد که با فروش رسمی تاشوها، فروش روند صعودی داشته باشد.

یک جنبه مهم دیگر که باید به آن اشاره کرد این است که نسبت پیش فروش Z Fold 6 نسبت به Fold 5 10 درصد افزایش یافته است. نسبت پیش خرید برای Galaxy Z Fold 6 و Z Flip 6 40:60 است. به ترتیب. جدا از کاهش واحدهای پیش فروش سری جدید، به نظر می رسد سایه نقره ای رنگ سال برای تاشو باشد و بیشترین فروش را برای هر دو مدل Fold و Flip داشته باشد.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا