![DLSS 3 با به روز رسانی 50 به No Mans Sky اضافه شده است اما به یک Hotfix نیاز دارد_66995f5e991e5jpeg - مجله آموزشی تفریحی خالق DLSS 3 با به روز رسانی 5.0 به No Man’s Sky اضافه شده است، اما به یک Hotfix نیاز دارد.](https://khalg.ir/wp-content/uploads/2024/07/dlss-3-d8a8d8a7-d8a8d987-d8b1d988d8b2-d8b1d8b3d8a7d986db8c-5-0-d8a8d987-no-mans-sky-d8a7d8b6d8a7d981d987-d8b4d8afd987-d8a7d8b3d8aad88c_66995f5dbf8c5-780x470.jpeg)
DLSS 3 با به روز رسانی 5.0 به No Man’s Sky اضافه شده است، اما به یک Hotfix نیاز دارد.
با انتشار No Man’s Sky Update 5.0 (معروف به Worlds Update Part I)، Hello Games همچنین پشتیبانی از NVIDIA DLSS 3 را بر روی رایانه شخصی اضافه کرده است. به خاطر داشته باشید که تصویر مقایسهای استودیو نشاندهنده افزایش نرخ فریم نیست. بیش از سه سال پیش به No Man’s Sky اضافه شد.
< /p>
NVIDIA DLSS 3 مطمئناً این پتانسیل را دارد که نرخ فریم را حتی بیشتر افزایش دهد. با این حال، در حال حاضر، Frame Generation در صورت فعال شدن، واقعاً اوضاع را بدتر میکند. بازی نسبت به بازی بدون آن بسیار روان تر به نظر می رسد، و همچنین سوسوهای عجیبی را ارائه می دهد. شاید به همین دلیل است که NVIDIA هنوز این محصول را تبلیغ نکرده است. به هر حال، من با Hello Games بررسی کردم و به توسعهدهندگان گفته شد که از این مشکل آگاه هستند و یک Hotfix را انجام خواهند داد. در حال حاضر یک شاخه آزمایشی در Steam موجود است، اما لیست فعلی اصلاحات هنوز DLSS 3 را شامل نمی شود:
- یک خرابی فقط رایانه شخصی را که ممکن بود در انتقال از ستاره فیلد به بازی رخ دهد، برطرف کرد.
- مشکلی که باعث خرابی گرافیکی در Mac شده بود برطرف شد.
- تصحیح یک خرابی مربوط به تعامل با NPC در کشتیهای باری.
- تصادف تصادفی که ممکن است هنگام آسیب رساندن از مادر مولد رخ دهد، رفع شد.
- تصادف نادر مربوط به اجرام سیاره ای را رفع کرد.
- مشکلی که هنگام بازی PSVR1 در پلی استیشن 5 رخ داده بود، برطرف شد.
بهطور کلی، این بهروزرسانی جدید No Man’s Sky، پیشرفتهای فنی زیادی را در موتور به ارمغان آورد که وفاداری و عملکرد را بهبود بخشید. در اینجا گزیده مربوطه از تغییرات ثبت شده است:
- سیستم رندر سایه برای بهرهگیری از تکنیکهای سایهزنی فضای صفحه، دوباره کار شده است، که منجر به سیارات با نور زیادتر و سایههای دقیقتر و دقیقتر میشود.
- نقاشی اشیاء سیارهای مانند درختان، سنگها و علفها بازنویسی شده و به یک سیستم مبتنی بر GPU مدرنتر منتقل شدهاند که به اشیاء بیشتر با عملکرد بهتر اجازه میدهد.
- اجرای سیارهای دور اکنون بسیار دقیقتر و واقعیتر به نظر میرسند.
- تولید زمین به گونهای بازنویسی شده است که دارای مکعبهای راهپیمایی دوگانه از شبکهبندی وکسل است که تعداد راسها را کاهش میدهد، سرعت تولید زمین را افزایش میدهد، نرخ فریم را بهبود میبخشد و مقدار قابل توجهی از حافظه را ذخیره میکند.
- سیستم مؤلفه برای افزایش سرعت و بهبود استفاده از حافظه دوباره کار شده است.
- سیستم های شبکه برای کاهش استفاده از پهنای باند بهبود یافته اند.
- بهینهسازیهای حافظه و عملکرد قابل توجهی در کل بازی انجام شده است، به ویژه در استفاده از ابرداده، جریان بافت، تولید LOD و تولید مش رویهای.
این در بالای بسیاری از بهبودهای رندر ایجاد شده در آسمان، ابر، آب و اثرات محیطی است. آیا در حال حاضر به No Man’s Sky بازگشته اید یا منتظر هستید که واقعاً بتوانید از NVIDIA DLSS 3 استفاده کنید؟