اخبار روزفناوری

BioWare می‌گوید عصر اژدها: The Veilguard در مورد یافتن خانواده و نجات جهان با آنهاست.

BioWare می‌گوید عصر اژدها: The Veilguard در مورد یافتن خانواده و نجات جهان با آنهاست.

به‌عنوان بخشی از پوشش ماهیانه Game Informer، BioWare بحث تمرکز خود را بر روی همراهان Dragon Age: The Veilguard با عمق بیشتری ارائه کرد. مدیر خلاقیت جان اپلر تاکید کرد که خط داستانی بازی مانند یافتن یک خانواده از افراد و نجات دنیا با آنها خواهد بود.

دوران اژدها همیشه درباره شخصیت‌ها بوده است، اما تا حدی، تقریباً احساس می‌شود که ما در آن خوش شانس بوده‌ایم. تفتیش عقاید داستانی است که در نهایت، شما، شخصیت اصلی، بیشترین نقش را دارید. ما می خواستیم این بار داستانی را تعریف کنیم که به معنای واقعی کلمه بدون این شخصیت ها نمی توانید دنیا را نجات دهید. با این حال، فراتر از آن، ما همچنین می‌خواستیم قوس‌های خاص خود را به آن‌ها بدهیم که بتواند موازی با داستان اصلی باشد و واقعاً آن نوع داستان‌سرایی عمیق را به آن‌ها بدهد که طرفداران ما واقعاً از آن لذت می‌برند.

آنها [اصحاب] دوستی های خود را دارند، رقابت های خود را دارند و به این مفهوم متمایل می شوند. شما فقط چند نفر را جمع نمی کنید که هر کاری را که شما بگویید انجام می دهند. شما در حال جمع آوری یک خانواده هستید و این به هسته اصلی ویلگارد تبدیل می شود. این در مورد گرفتن این گروه، این خانواده پیدا شده، و نجات جهان، در کنار آنها است.

Mark Darrah تهیه کننده سابق فرنچایز، که بازگشت به عنوان مشاور در Dragon Age: The Veilguard، توضیح می دهد:

چیزی که در مورد Veilguard بسیار شگفت‌انگیز است این است که این بازی است که در نهایت با صدای بلند گفتیم که بزرگترین نقطه قوت BioWare بیان داستان از طریق شخصیت‌ها است. اگر تمام راه را به Baldur’s Gate 1، Baldur’s Gate 2 برگردید، این بازی ها داستان هایی را از طریق شخصیت ها روایت می کنند، اما عمدی در پشت آن وجود نداشت. و در این بازی، ما نهایتاً این هدفمندی را در درجه اول قرار می دهیم، شخصیت ها را در اولویت قرار می دهیم، بازی را حول آن، حول آن لحظات شخصیت ها می سازیم، که واقعاً بهترین روشی است که BioWare می داند چگونه داستان بگوید.

دارا همچنین گفت که تیم توسعه اکنون در مورد موتور فراست بایت دانش بسیار بیشتری دارد. این، همراه با قابلیت های سخت افزاری بسیار بهبود یافته، سطحی از کیفیت بصری را ارائه می دهد که واقعاً در بازی های قبلی امکان پذیر نبود. به عنوان مثال، اکنون هر کاراکتر به جای اینکه دقیقاً مانند بقیه حرکت کند، به روش خاصی حرکت می کند.

Dragon Age: The Veilguard قرار است پاییز امسال برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری S|X عرضه شود. برای اطلاعات بیشتر درباره ویژگی‌ها و محتوای آن، مقاله جمع بندی ما را بخوانید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا