اخبار روزفناوری

Kingdom Come Deliverance 2 Dev درباره روتین های پویا NPC و داستان سرایی اضطراری برای ماموریت های جانبی صحبت می کند

Kingdom Come Deliverance 2 Dev درباره روتین های پویا NPC و داستان سرایی اضطراری برای ماموریت های جانبی صحبت می کند

به دنبال انتظار طولانی مدت در ماه آوریل، توسعه دهنده Kingdom Come Deliverance 2 استودیوی Warhorse در حال کار بر روی اتمام بازی برای پنجره راه اندازی اواخر سال 2024 بر روی رایانه شخصی است. پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری S|X.

در این بین، مارتین زیگلر، نویسنده اصلی با وبلاگ فروشگاه Epic Games مصاحبه کرد تا در مورد برخی از ویژگی های بازی صحبت کند. یکی از پیشرفت‌های تبلیغ‌شده برای Kingdom Come Deliverance 2، روال‌های پویا NPC است که بر اساس رویدادهای خاصی تغییر می‌کنند، برخی توسط بازیکن‌محور و برخی نه.

اگر آن‌ها را دنبال کنید، می‌بینید که آنها کاملاً طوری رفتار می‌کنند که از یک شخص واقعی آن دوره انتظار دارید: صبحانه‌شان را با دیگران می‌خورند، برای کار خاص خود می‌روند، شاید کمی خرید می‌کنند، خنک می‌شوند. هنگام غروب در یک میخانه یا پیاده روی، ممکن است وقتی به طور غیرمنتظره یک نزاع خیابانی را می بینند، با دوستی که در حال قدم زدن است ملاقات می کنند، یا تماشای مجازات برخی ولگردها در ملاء عام در چوبه دار میدان شهر، برنامه کاری آنها را قطع می کنند. اگر اخیراً در منطقه خشونت یا دزدی رخ داده باشد، آنها این روال را تغییر خواهند داد – شاید به جای رفتن برای نوشیدن آبجو در خانه بمانند، شاید با خود سلاح حمل کنند یا برای افزایش گشت زنی در منطقه درخواست کنند. و همه اینها به طور مداوم در سراسر جهان اتفاق می افتد، چه شما آنجا باشید که آن را ببینید یا نه.

Ziegler همچنین گفت که Warhorse آزادی زیادی را به بازیکنان در کوئست‌های جانبی تزریق می‌کند، در حالی که کوئست‌لاین اصلی Kingdom Come Deliverance 2 خطی‌تر است. این با این واقعیت توضیح داده می شود که هنری، شخصیت اصلی، یک نجیب نیست و احتمالاً نمی تواند آنقدر عاملیت در یک اختلاف پادشاهی داشته باشد.

من واقعاً رویکرد ما در طراحی کوئست را دوست دارم، مخصوصاً در مأموریت‌های جانبی، از این نظر که چگونه می‌خواهیم آزادی زیادی برای بازیکنان مختلف فراهم کنیم تا به روش‌های خود به مسائل نزدیک شوند و بازی بتواند بتواند. تا به آنها پاسخ دهد. من دوست دارم چگونه داستان سرایی نوظهور که از آن شکل می گیرد، روایت خطی تر و کارگردانی شده خط جستجوی اصلی را تکمیل می کند. 

سیاست و درگیری خشونت آمیز مربوط به آنها در دوره زمانی خاص ما در واقع هسته اصلی داستان است. آنها از طریق داستان خاص شما رخ می دهند … شما همچنین می توانید آنها را در همه جای اطراف خود مشاهده کنید، همانطور که جهان را کاوش می کنید. راهزنانی در بیابان وجود دارند، مزدوران خارجی با تهاجم به کشور آورده شده اند و مردم محلی به همه اینها واکنش نشان می دهند.

یکی از چالش‌ها این بود که شخصیت شما، هنری، نقش مهمی در این رویدادها بازی کند (تا بتوانید احساس کنید که در داستان تأثیر دارید) اما در عین حال به واقعیت وفادار بمانید. هنری که فقط پسر آهنگر روستایی است، که در واقعیت های اجتماعی آن زمان تنها عامل بسیار محدودی برای تأثیرگذاری بر هر چیزی بود. در پایان، من فکر می‌کنم که ما متوجه شدیم که چگونه می‌توانیم این تعادل را برقرار کنیم و بهترین هر دو را حفظ کنیم.

هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه Kingdom Come Deliverance 2 وجود ندارد، اما زمانی که تغییر کرد به شما اطلاع خواهیم داد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا