اخبار روزفناوری

عرضه Resident Evil 7 در iOS حتی با وجود بیش از 80000 بار دانلود، حتی از 30000 دلار برای Capcom عبور نکرد.

عرضه Resident Evil 7 در iOS حتی با وجود بیش از 80000 بار دانلود، حتی از 30000 دلار برای Capcom عبور نکرد.

Capcom در سال 2017 هنگامی که Resident Evil 7 را برای پلتفرم‌های مختلف راه‌اندازی کرد، با بازگشت شرکت ژاپنی بازی‌های ویدیویی به ریشه‌های خود و ارائه تجربه‌ای دلخراش، یک شگفتی ترسناک بقا ارائه داد. این عنوان مورد استقبال بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفت و حتی بررسی ما با تمجیدهای قابل توجهی مواجه شد. برای مسیری که توسعه دهندگان در پیش گرفتند. متأسفانه، این موفقیت به فروش سرسام‌آور Capcom در پلتفرم iOS اپل تبدیل نشد، زیرا آخرین آمار ادعا می‌کند که این شرکت حتی از 30000 دلار فروش هم عبور نکرده است.

در مجموع، گزارش شده است که Capcom حدود 28140 دلار درآمد داشته است و شامل کاهش 30 درصدی پلتفرم اپل نمی شود

iPhone 15 Pro و iPhone 15 Pro Max اپل در حال حاضر تنها دستگاه‌هایی هستند که از iOS پشتیبانی می‌کنند و به لطف چیپست A17 Pro می‌توانند بازی‌های AAA مانند Resident Evil 7 را اجرا کنند. ارائه عناوین گرافیکی فشرده برای گوشی های هوشمند قبلاً غیرممکن بود، اما اپل در ایجاد این انتقال از همه شانس ها سرپیچی کرد. متأسفانه، تعداد زیادی از دارندگان iPhone 15 Pro و iPhone 15 Pro Max عمیقاً روی چشم انداز اپل سرمایه گذاری کرده اند، زیرا Mobilegamer گزارش می دهد که Resident Evil 7 کمتر از 2000 مشتری پرداخت کننده را جذب کرده است.

طبق گزارش Appmagic، بازی بیش از 83000 بار دانلود شده است، اما Capcom تنها 28140 دلار درآمد داشته است. به خاطر داشته باشید که این مبلغ شامل 30 درصد کارمزد پلتفرم اپل نمی‌شود، بنابراین مبلغ کلی کپکام حتی کمتر خواهد بود. این عدم وجود اعداد فروش مالی جذاب می تواند چند دلیل داشته باشد. اولین مورد این است که Resident Evil 7 هفت ساله است، به این معنی که کسانی که قبلاً می‌خواستند این بازی را بازی کنند ممکن است قبلاً این کار را روی دستگاه‌های دیگر مانند رایانه‌های بازی یا کنسول‌های خود انجام داده باشند.

ثانیاً، Resident Evil 7 به حدود 25 گیگابایت فضای خالی برای iPhone 15 Pro و iPhone 15 Pro Max نیاز دارد، مقداری که ممکن است اکثر دارندگان حاضر نباشند صرفاً برای نصب یک بازی اختصاص دهند. علاوه بر این، اگر می‌خواهد رویای خود را برای آوردن تعداد زیادی از این عناوین به کلاس‌های محصولات مختلف محقق کند، باید پشتیبانی بازی را به دستگاه‌های ارزان‌تر گسترش دهد.

به خاطر داشته باشید، در این زمان، نه تنها مشتریان برای داشتن آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس حق بیمه پرداخت می کنند، بلکه باید برای داشتن بازی نیز هزینه اضافی بپردازند. برای برخی از شما، این یک معامله فوری است، که ممکن است توضیح دهد که چرا بازیکنان کمتری وجود دارد.

منبع خبر: Mobilegamer

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا