![درایور GeForce Game Ready 56070 در حال حاضر بهینه شده برای Flintlock Dungeonborne و Stormgate_6696d89d86b93jpeg - مجله آموزشی تفریحی خالق درایور GeForce Game Ready 560.70 در حال حاضر، بهینه شده برای Flintlock، Dungeonborne و Stormgate](https://khalg.ir/wp-content/uploads/2024/07/d8afd8b1d8a7db8cd988d8b1-geforce-game-ready-560-70-d8afd8b1-d8add8a7d984-d8add8a7d8b6d8b1d88c-d8a8d987db8cd986d987-d8b4d8afd987-d8a8d8b1d8a7db8c_6696d89cbcc15-780x470.jpeg)
درایور GeForce Game Ready 560.70 در حال حاضر، بهینه شده برای Flintlock، Dungeonborne و Stormgate
امروز، NVIDIA یک درایور جدید GeForce Game Ready، نسخه 560.70 را منتشر کرد که از طریق وب سایت رسمی، GeForce Experience، یا برنامه جدید NVIDIA در دسترس است. این درایور برای سه نسخه بعدی بازی بهینه شده است: Soulslite A44 Flintlock: The Siege of Dawn، “خزنده سیاه چال فانتزی استخراج” اول شخص Mithril Interactive Dungeonborne، و بازی استراتژی بلادرنگ الهام گرفته از Warcraft از Frost Giant Stormgate.
همه این بازیها از NVIDIA DLSS Super Resolution و DLSS Frame Generation پشتیبانی میکنند. جالب اینجاست که NVIDIA همچنین فاش کرد که Flintlock: The Siege Dawn از تکنیک Audio2Face مبتنی بر هوش مصنوعی برای ایجاد انیمیشن چهره و همگام سازی لب بر اساس فایل های صوتی استفاده می کند.
NVIDIA همچنین برخی از داده های معیار را برای Dungeonborne به اشتراک گذاشت. DLSS 3 (Super Resolution and Frame Generation) می تواند نرخ فریم را به طور متوسط 3.3 برابر در وضوح 4K با ردیابی پرتوی فعال کند. کارت گرافیک RTX 4090 تقریباً 190 فریم در ثانیه را ثبت کرد و حتی RTX 4060 بیش از 60 فریم در ثانیه بود.
![درایور GeForce Game Ready 560.70 در حال حاضر، بهینه شده برای Flintlock، Dungeonborne و Stormgate 1 d8afd8b1d8a7db8cd988d8b1 geforce game ready 560 70 d8afd8b1 d8add8a7d984 d8add8a7d8b6d8b1d88c d8a8d987db8cd986d987 d8b4d8afd987 d8a8d8b1d8a7db8c 6696d89f19c8f](http://khalg.ir/wp-content/uploads/2024/07/d8afd8b1d8a7db8cd988d8b1-geforce-game-ready-560-70-d8afd8b1-d8add8a7d984-d8add8a7d8b6d8b1d88c-d8a8d987db8cd986d987-d8b4d8afd987-d8a8d8b1d8a7db8c_6696d89f19c8f.png)
کاربران GeForce RTX 40 همچنین میتوانند دو DLSS NVIDIA را در دو آزمایش بتا آتی امتحان کنند: Throne and Liberty (18-23 ژوئیه) و مارول رقبا (23 ژوئیه- 5 اوت).
این درایور GeForce Game Ready همچنین چهارده نمایشگر جدید سازگار با G-Sync را معرفی میکند که در جدول زیر فهرست شدهاند.
تولیدکننده | مدل | HDR | اندازه | نوع پانل | رزولوشن | محدوده VRR |
ایسر | X32X | بله | 32 | OLED | 2560×1440 (QHD) | 48-240 هرتز |
AOC | AG276QZD2 | بله | 27 | OLED | 2560×1440 (QHD) | 48-240 هرتز |
ASUS | XG27ACG | بله | 27 | IPS | 2560×1440 (QHD) | 48-180 هرتز |
ASUS | PG27AQDP | بله | 27 | OLED | 2560×1440 (QHD) | 48-480 هرتز |
LG | 27GS93QE | بله | 27 | OLED | 2560×1440 (QHD) | 48-240 هرتز |
LG | 39GS96QB | بله | 39 | OLED | 3440×1440 (WQHD) | 48-240 هرتز |
LG | 27GS75QN | بله | 27 | IPS | 2560×1440 (QHD) | 48-180 هرتز |
LG | 32GS75QN | بله | 32 | IPS | 2560×1440 (QHD) | 48-180 هرتز |
LG | 27GP95RP | بله | 27 | نانو IPS | 3840×2160 (4K) | 48-144 هرتز |
LG | 27GP95U | بله | 27 | نانو IPS | 3840×2160 (4K) | 48-144 هرتز |
LG | 27GS65F | بله | 27 | IPS | 1920×1080 (FHD) | 48-180 هرتز |
LG | 24GS65F | بله | 24 | IPS | 1920×1080 (FHD) | 48-180 هرتز |
Philips | 27M2N3200L | بله | 27 | IPS | 1920×1080 (FHD) | 48-180 هرتز |
Philips | 27M2N8500 | بله | 27 | OLED | 2560×1440 (QHD) | 48-360 هرتز |
این درایور GeForce Game Ready شامل اصلاحات بازی خاصی نیست. با این حال، سند تغییرات رسمی شامل چند راه حل کلی قابل توجه برای مشکلات زیر است:
- [NVENC] تنظیمات کیفیت و میزان بیت در رمزگذاری 10 بیتی نادیده گرفته میشوند.
- [OBS] مقیاس دهی محتوای HVEC یا AV1 10 بیتی به کمتر از 50٪ در viewport، خرابی برخی پیکربندیها را نشان میدهد.
- [Unity] مصنوعات هنگام ارائه هندسه همپوشانی در فریم بافر ضد نام مستعار.
- [Adobe Premiere] خرابی بصری در پیشنمایشهای منبع و مانیتور برنامه هنگام استفاده از درایور 555.85.