اخبار روزاقتصاد

کراکن دریافت بیت کوین طلبکار Mt. Gox را تایید کرد

کراکن دریافت بیت کوین طلبکار Mt. Gox را تایید کرد

حداقل یک صرافی مرکزی متمرکز ارز دیجیتال دریافت بیت کوین اختصاص داده شده برای بازپرداخت طلبکاران Mt. Gox را تایید کرده است. 

کراکن اعلام کرد مبالغ نامعلومی از بیت کوین (BTC) و بیت کوین دریافت کرده است. پول نقد (BCH) از متولی Mt. Gox، تعیین شده برای بازپرداخت کاربران . ایمیل‌هایی که روز سه‌شنبه برای کاربران آسیب‌دیده ارسال شد و توسط crypto.news مشاهده شد، اشاره کرد که Kraken قصد دارد رمزارز را در مدت ۱۴ روز در حساب‌های بستانکار توزیع کند. 

تأیید چند ساعت پس از انتقال تخمینی 6 میلیارد دلار بیت کوین توسط صرافی منحل شده BTC به آدرس های بدون برچسب رسید. 

طبق Arkham Intelligence، حرکات با تراکنش‌های آزمایشی از کیف پول شروع شد حدود ساعت 5:13 صبح UTC به سکوی ورشکسته گره خورده است. بین ساعت 6:39 صبح UTC تا 8:12 صبح UTC، 47229 بیت کوین به ارزش حدود 2.9 میلیارد دلار و 48641 بیت کوین به ارزش 3.1 میلیارد دلار به آدرس های جداگانه منتقل شد. 

Mt. نصب حماسه Gox باعث فشار بر بیت کوین

می شود

چند هک موفق Mt. Gox بین سال‌های 2011 و 2014، در نهایت منجر به اعلام ورشکستگی پلتفرم در فوریه 2014 شد. مجرمان بیش از 950000 بیت کوین را سرقت کردند که در حال حاضر بیش از 60 میلیارد دلار ارزش دارد. 

با وجود نقل و انتقالات بزرگ، صرافی منحل شده بیت کوین هنوز حدود 8.9 میلیارد دلار بیت کوین دارد و انتظار می رود حدود 9 میلیارد دلار از بازپرداخت بستانکاران ارز دیجیتال را تسویه کند. 

پس از معاملات روز سه‌شنبه، قیمت بیت‌کوین پس از معامله بالای ۶۵،۰۰۰ دلار در روز دوشنبه به حدود ۶۳۰۰۰ دلار کاهش یافت. این کاهش احتمالاً به دلیل فشار فروش طی دو هفته آینده انتظار می رود. در زمان انتشار، بیت کوین قدرت خود را نشان داد و به سمت 64000 دلار بازگشت. 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا