دانلود: اپل نسخه بتا 1 عمومی watchOS 11، macOS Sequoia و tvOS 11 را برای دستگاه‌های سازگار منتشر کرد

دانلود: اپل نسخه بتا 1 عمومی watchOS 11، macOS Sequoia و tvOS 11 را برای دستگاه‌های سازگار منتشر کرد

اپل اولین نسخه بتا از به‌روزرسانی‌های watchOS 11، macOS Sequoia و tvOS 18 را یک هفته پس از انتشار سومین بتای توسعه‌دهنده، با به‌روزرسانی‌ها و افزوده‌های جدید، برای عموم منتشر کرد. شما این امکان را دارید که هم‌اکنون جدیدترین نسخه را بر روی دستگاه‌های Apple Watch و Apple TV سازگار خود دانلود و نصب کنید.

اپل اولین نسخه بتای عمومی watchOS 11، macOS Sequoia و tvOS 18 را برای همه دستگاه‌های سازگار منتشر کرده است

watchOS 11 یک به‌روزرسانی بزرگ است زیرا برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی اپل را به ابزارهای پوشیدنی می‌آورد و به غیر از آن، این شرکت تجربه کلی کاربر را نیز بهبود بخشیده است. اپل همچنین برای معرفی برنامه های جدید و تغییرات در برنامه های موجود مناسب دیده است که از نمایشگر بزرگتر پوشیدنی بهره بهتری می برد. اگر می‌خواهید آخرین به‌روزرسانی را امتحان کنید، می‌توانید این کار را با نصب اولین نسخه بتای عمومی watchOS 11 انجام دهید، که نسبتاً پایدارتر از ساخت توسعه‌دهنده است.

با ثبت نام Apple Watch خود در وب‌سایت نرم‌افزار بتای اپل می‌توانید نسخه بتا را دانلود کنید. با این حال، به‌روزرسانی در دسترس شما نخواهد بود، مگر اینکه آیفون خود را به آخرین نسخه بتای عمومی iOS 18، که به تازگی منتشر شده. پس از تکمیل پیش نیازها، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به برنامه Apple Watch در آیفون خود بروید و به General بروید، سپس روی Software Updates، Beta Updates ضربه بزنید و روی گزینه جدید watchOS 11 Public Beta ضربه بزنید.

watchOS 11 ویجت‌های جدیدی از جمله Translate و Shazam را به ترکیب اضافه می‌کند و پلتفرم ویجت‌های مرتبط را بر اساس زمان، تاریخ، مکان و موارد دیگر پیشنهاد می‌کند. همچنین یک برنامه جدید Vitals وجود دارد که معیارهای سلامتی شما را اندازه گیری می کند. اپل همچنین مکانیزم جدیدی را برای بارگذاری تمرینی اجرا کرده است که شدت و مدت زمان تمرینات را اندازه گیری می کند. می‌توانید تمام ویژگی‌ها را در آخرین نسخه بتای عمومی watchOS 11 بررسی کنید.

اپل همچنین صلاح دید که اولین نسخه بتا عمومی macOS Sequoia را منتشر کند، که دارای ویژگی هایی مانند آینه سازی آیفون و موارد دیگر است. با ثبت نام دستگاه خود در وب سایت نرم افزار بتا اپل، می توانید آخرین نسخه بتا را نصب کنید. پس از انجام این کار، به روز رسانی در بخش به روز رسانی نرم افزار در تنظیمات سیستم در دسترس خواهد بود. این به روز رسانی اضافه شده های جدید متعددی را به همراه دارد، از جمله ویژگی های Apple Intelligence، که در اواخر سال جاری برای همه کاربران در دسترس خواهد بود.

به غیر از watchOS 11، اپل نسخه بتای عمومی tvOS 18 را نیز منتشر کرده است که می‌توان آن را از مدل‌های Apple TV سازگار دانلود کرد. اولین کاری که باید انجام دهید این است که دستگاه خود را در وب سایت بتای عمومی اپل ثبت کنید و سپس به تنظیمات بروید، System را انتخاب کنید، روی Software Updates ضربه بزنید و سپس گزینه Get Public Beta Updates را تغییر دهید. نسخه بتا به زودی نمایش داده می شود، بنابراین حتماً مراقب باشید.

tvOS 18 نیز بهبودهایی را برای پلتفرم به ارمغان خواهد آورد، اما تغییرات در مقیاس جزئی در مقایسه با سایر به روز رسانی ها هستند. به عنوان مثال، برنامه Apple TV یک ویژگی جدید InSight دریافت می کند که به کاربران اطلاعاتی در زمان واقعی در مورد شخصیت ها، موسیقی و موارد دیگر می دهد. همچنین یک ویژگی جدید Enhanced Dialogue برای افزایش وضوح صدا با استفاده از یادگیری ماشین وجود دارد. می‌توانید بقیه ویژگی‌ها را در آخرین نسخه بتا tvOS 18 بررسی کنید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل