HP OmniBook Ultra دارای AMD Ryzen AI 300 APU با حداکثر 55 NPU TOP است که آن را به سریع ترین “AI PC” تبدیل می کند.

HP OmniBook Ultra دارای AMD Ryzen AI 300 APU با حداکثر 55 NPU TOP است که آن را به سریع ترین “AI PC” تبدیل می کند.

HP از “کامپیوتر با بالاترین عملکرد هوش مصنوعی جهان”، OmniBook Ultra، که دارای Ryzen AI 300 APU با حداکثر 55 تاپ.

HP تصمیم می‌گیرد چیزهایی را در بازارهای رایانه‌های شخصی هوش مصنوعی افزایش دهد، OmniBook Ultra پیشرفته‌ای را معرفی می‌کند که دارای بالاترین عملکرد هوش مصنوعی صنعت با AMD Ryzen AI 300 APU است

HP آماده است تا از طریق جدیدترین نسخه لپ تاپ خود، تسلط خود را در بخش رایانه های شخصی هوش مصنوعی نشان دهد. این شرکت مدتی است که در میان رقبایی مانند ایسوس و ایسر که محصولات مرتبط با کامپیوترهای هوش مصنوعی خود را به نمایش می گذارند، ساکت بوده است. با این حال، به نظر می رسد HP تصمیم گرفته است که سکوت را نیز به سبک خود بشکند. این شرکت از توانمندترین لپ‌تاپ OmniBook Ultra AI PC خود در رویداد “Imagine AI” پنجشنبه گذشته در نیویورک برگزار شد. در این رویداد، HP نسبت به ادغام هوش مصنوعی در محصولات مصرفی خوش بینی زیادی نشان داد و ادعا کرد که خلاقیت را برای همه امکان پذیر می کند.

اعتبار تصویر: HP

در حالی که این شرکت مشخصات کامل لپ تاپ را فاش نکرد، آن را به عنوان “کامپیوتر با هوش مصنوعی با بالاترین عملکرد” ​​معرفی کرد و فاش کرد که دارای قدرت APU های Ryzen AI 300 “Strix” AMD است.

  • الهام بخش بدون مصالحه: خلاقیت بی پایان را با پردازنده سری AMD Ryzen AI 300 دستگاه با گرافیک یکپارچه AMD Radeon 800M آزاد کنید. NPU قدرتمند آن عملکرد بی نظیر و تا 21 ساعت عمر باتری را ارائه می دهد.
  • بهره‌آوری شارژهای فوق‌العاده: OmniBook Ultra با همکاری AMD طراحی شده است تا حداکثر 55 عملکرد NPU را فعال کند. HP AI Companion دستگاه را برای بهره وری بیشتر بهینه می کند و ابزارها و راه حل های هوش مصنوعی را روی دستگاه می آورد. به زودی قابلیت های گسترده ای را برای مدیریت تنظیمات رایانه شخصی و عیب یابی محصولات HP ارائه می دهد.
  • همکاری همهجانبه و یکپارچه را فعال می‌کند: با ابزارهای همکاری مانند دوربین ۹ مگاپیکسلی با وضوح بالا با هوش مصنوعی با استفاده از برنامه Poly Camera Pro و Windows Studio Effects، زندگی را بدون وقفه تجربه کنید.
  • محافظت در برابر تهدیدات: حفاظت پیشرو در صنعت و قابلیت‌های Wolf Security موجود در دستگاه‌های تجاری HP اکنون در HP OmniBook Ultra موجود است. تراشه امنیتی منحصربه‌فرد به هسته رایانه شخصی اجازه می‌دهد تا از حملات سایبری به کمک هوش مصنوعی بهبود یابد و در عین حال داده‌ها را خصوصی نگه می‌دارد و کاربران را سازنده نگه می‌دارد.
  • فناوری مقاوم در برابر آینده که پایدار است: OmniBook Ultra زمانی که مایکروسافت در دسترس باشد، به‌روزرسانی رایگان برای تجربه‌های رایانه شخصی Copilot+ خواهد داشت. و این دستگاه با استفاده از 90٪ فلزات بازیافتی و 5٪ پلاستیک های اقیانوسی برای کمک به کاهش اثرات زیست محیطی طراحی شده است.

از آنجایی که تمام تمرکز بر روی هوش مصنوعی بود، HP عملکرد AI TOPS را به نمایش گذاشت که توانست از Omnibook Ultra خارج شود، و به گفته شرکت، موفق شد 55 NPU TOPS ارائه دهد که 5 TOPS بالاتر از Omnibook Ultra است. رتبه رسمی 50 تاپ از همان خانواده Ryzen AI 300.

اعتبار تصویر: HP

با قرار دادن SoC در HP OmniBook Ultra در برابر رقبایی مانند تراشه M4 اپل، عملکرد NPU 45٪ بالاتر و تقریباً دو برابر آنچه M3 ارائه می دهد گزارش شده است. HP می‌گوید که با مشارکت AMD، آنها موفق به ایجاد دستگاهی شده‌اند که سریع‌ترین عملکرد هوش مصنوعی صنعت را ارائه می‌دهد، و OmniBook Ultra آن‌ها از طراحی «هم‌مهندسی» بهره می‌برد، به همین دلیل است که تراشه Ryzen AI 300 55 بهترین عملکرد هوش مصنوعی را ارائه می‌کند. به نظر می‌رسد که HP در حین کار با AMD، با بالا بردن کلاک موتور هوش مصنوعی موفق شد تا NPU TOPS اضافی را از بین ببرد.

HP OmniBook Ultra همچنین تحت برنامه مایکروسافت Copilot+ PC گواهینامه دریافت خواهد کرد. تا 21 ساعت عمر باتری و HP AI Companion را برای تجربه شخصی ارائه می دهد. این لپ تاپ همچنین دارای صفحه نمایش IPS LCD با وضوح 2240 در 1400 با روشنایی حداکثر 300 نیت است. جالب اینجاست که OmniBook Ultra اتصال Thunderbolt 4 را نیز ارائه می دهد که آن را به اولین لپ تاپ AMD تبدیل می کند که دارای استاندارد است.

از نظر قیمت، OmniBook Ultra با قیمت 1449.99 دلار در دسترس خواهد بود و انتظار می‌رود تا اوایل آگوست در دسترس قرار گیرد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل