در اینجا همه چیزهایی است که باید درباره EA Sports FC 25 بدانید: تاکتیک‌های FC IQ، بهبود حالت شغلی و موارد دیگر

در اینجا همه چیزهایی است که باید درباره EA Sports FC 25 بدانید: تاکتیک‌های FC IQ، بهبود حالت شغلی و موارد دیگر

قبل از رونمایی امروز EA Sports FC 25، ما توانستیم نمایشی از راه دور از تمام ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدید بازی را بررسی کنیم. من درباره تجربه 5v5 Rush صحبت کرده‌ام در یک مقاله جداگانه، بنابراین من در اینجا روی همه چیز تمرکز خواهم کرد.

همه چیز با FC IQ شروع می شود، یک بازنگری جامع در اجرای تاکتیک های بازی. توسعه‌دهندگان ادعا می‌کنند که از بازیکنان می‌خواهند تا مدیران باشگاه داخلی خود را هدایت کنند و دقیقاً نحوه بازی تیمشان را دیکته کنند. FC IQ برای تکمیل و بهره مندی از فناوری های معرفی شده قبلی مانند HyperMotion V و Play Styles طراحی شده است.

از سه پایه تشکیل شده است: نقش های بازیکن، نقش بزرگی که به لطف بیش از 50 نقش جدید، نحوه رفتار بازیکنان را در مقابل توپ راهنمایی می کند. تاکتیک های تیمی، که سبک بازی دنیای واقعی یک تیم را با دقت بیشتری تکرار می کند و از مسابقه ای به مسابقه دیگر تنوع بیشتری را ارائه می دهد. و Smart Tactics، که امکان پیشنهادات بی‌درنگ بر اساس مسابقه فعلی را فراهم می‌کند و حتی نظراتی را در مورد تغییرات تاکتیکی شما ارائه می‌دهد.

EA Sports از داده های دنیای واقعی ارائه شده توسط Opta و یک مدل اختصاصی هوش مصنوعی برای تقویت نقش های بازیکن استفاده کرد. این مدل داده‌های Opta را از دو فصل آخر هر بازیکن تجزیه و تحلیل می‌کند: همه بازی‌ها، آمار و بازی‌ها. مشخص شد که سبک غالب جود بلینگهام هاف وینگر (75 درصد)، با 14 درصد به عنوان مهاجم سایه و 11 درصد به عنوان پلی میکر بود. از سوی دیگر، کای هاورتز سبک متعادل تری دارد، با 40% به عنوان Playmaker، 39% به عنوان Shadow Striker و 21% به عنوان Half-Winger.

طبق گفته استودیو، نتیجه حرکت معتبرتر و هوشمندانه‌تر تیم شما است. در زمان راه اندازی، می توانید انتظار سه تا پنج نقش بازیکن در هر موقعیت را داشته باشید (به جز دروازه بان). به عنوان مثال، یک هافبک عریض (RM/LM) می تواند یک وینگر، یک بازیساز عریض یا یک مهاجم داخلی باشد. یک فول بک (RB/LB) ممکن است یک بال بک، یک وینگبک یا یک وینگ بک حمله کننده باشد. یک مدافع میانی (CB) می تواند یک مدافع توپ، مدافع یا مدافع توپ باشد. یک هافبک دفاعی (CDM) می تواند هافبک هلدینگ، هافبک میانی یا بازیساز عمیق دروغگو باشد. نقش‌های بازیکن مهاجم شامل فوروارد پیشرفته، شکارچی متخلف، مهاجم هدف و 9 کاذب است. در نهایت، هافبک میانی (CM) بیشترین گزینه‌ها را دارد: بازی‌ساز باکس به باکس، نگه‌داشتن، بازی‌ساز درازکش عمیق، بازی‌ساز، یا نیمه وینگر.

در بالای نقش‌ها، بازیکنان می‌توانند یک تا سه تمرکز در هر نقش را انتخاب کنند. به عنوان مثال، هنگامی که Playmaker روی رومینگ تنظیم شده است، برای یافتن فضاها آزادانه تر حرکت می کند. این مقدار ترکیبات تاکتیکی ممکن را در EA Sports FC 25 بسیار افزایش می دهد. به هر حال، هر ترکیبی از Player Role و Focus مزایا و معایب را ارائه می دهد. علاوه بر این، EA Sports Familiarity را اضافه کرد، که به شما می گوید آیا بازیکن خاصی برای انجام هر نقش بازیکنی مناسب است یا خیر.

نقش پایه وجود دارد، و سپس هر بازیکن یک نقش + دارد، به این معنی که آنها به طور خاص در چیزی انجام شده اند. بازیکنان در سطح جهانی همچنین دارای Role++ هستند که در زمان عرضه بسیار نادر خواهد بود. در نهایت، می‌توان یک بازیکن را از موقعیت خارج کرد و به یک نسخه ساده‌شده از نقش تبدیل شد. یک مثال می تواند قرار دادن وینیسیوس جونیور به عنوان هافبک دفاعی باشد. Familiarity اساساً نسخه جدید و بهبود یافته نرخ کار قدیمی است (که در EA Sports FC 25 حذف شده است).

از آنجایی که جامعه به تاکتیک های اشتراک گذاری علاقه دارد، توسعه دهندگان یک سیستم جدید مبتنی بر کد ایجاد کرده اند. هنگامی که تاکتیک های خود را ذخیره می کنید، به طور خودکار تولید می شود. از آنجایی که این یک سیستم جهانی است، می توان آن را در هر حالت و پلتفرمی به اشتراک گذاشت. ضمناً، اندازه نیمکت‌ها نیز در پلتفرم‌های Gen 9 (PC، PlayStation 5 و Xbox Series S|X) در حالت‌های Kick Off، Career، Seasons و Tournaments به 9 بازیکن افزایش یافته است. در نهایت، آنها سه وظیفه برای ضربات کرنر اضافه کردند: بازیکن هدف (هنگام حمله) و بازیکنان نزدیک پست/پست عقب (در هنگام دفاع).

EA Sports FC 25 همچنین در حال بهبود HyperMotion V است. در حالی که سال گذشته آنها فقط حرکات بالای بدن بازیکنان را ترسیم کردند، امسال تیم توانست نقشه برداری کامل بدن را روی حدود 1800 بازیکن از جمله 200 زن انجام دهد. سبک بازی دروازه بان به طور گسترده گسترش یافته است: بازی جدید شامل همه چیز از Deflector تا Cross Claimer، Rush Out، Footwork، Far Throw و Far Reach است.

امسال، مکانیک اصلی گیم پلی بازی به نام Positional Foul معرفی می شود. تماشاگران عادی فوتبال بسیار به آن عادت دارند: زمانی است که یک بازیکن اساساً بدون هیچ شانسی برای گرفتن توپ، سبک دیگری را به سبک راگبی می‌گیرد و تنها هدفش متوقف کردن یک ضد حمله خطرناک است. خطای موقعیت را می توان با ضربه گیر سمت راست و A یا X، بسته به اینکه با کنترلر ایکس باکس یا پلی استیشن بازی می کنید، ایجاد شود. مانند فوتبال واقعی، این یک کارت زرد خودکار است، اما توسعه دهندگان گفتند که اصرار بر این تاکتیک حتی می تواند منجر به کارت قرمز شود.

دریبلینگ به گونه ای اصلاح شده است که پاسخگوتر به نظر برسد، و پایگاه داده انیمیشن نیز “پاکسازی” شده است تا احساس دریبل را بهتر از همیشه کند. دقت پاس در هنگام انجام پاس های کور نسبت به سال گذشته کمی کاهش یافته است تا واقع گرایی را بهبود بخشد. بازیکنان همچنین پنج حرکت مهارتی جدید پیدا خواهند کرد: استپ اور کشیدن انگشت پا، فانتزی بزرگ، توپ استپ اور، جوز هندی پاشنه، و چرخش درگ.

کسانی که قصد دارند EA Sports FC 25 را به صورت تک‌نفره، حالت آفلاین بازی کنند، می‌توانند حالت شبیه‌سازی کاملاً جدید را نیز انتخاب کنند. این یک روش کندتر و معتبرتر برای انجام بازی است. در این حالت، آب و هوا روی زمین نیز تأثیر می‌گذارد و باعث می‌شود بازیکنان هنگام بارندگی زیاد بلغزند و حریف هوش مصنوعی احساس پویایی بیشتری خواهد داشت.

تلاش‌هایی برای ایجاد احساس سرزندگی در استادیوم‌ها از طریق معرفی طلسم‌های معتبر، لحظات حاشیه‌ای فعال با حضور مدیران، مسئولان و بازیکنان تعویضی، واکنش‌های معتبر جمعیت به اتفاقات داخل زمین، و عناصر پویا مانند عکاسان و دوربین‌هایی که به دنبال آن هستند، انجام شده است. اقدام.

در کنسول‌ها، بازی به کاربران امکان می‌دهد بین دو حالت گرافیکی انتخاب کنند: بصری پیشرفته یا وضوح مطلوب. حالت اول به رزولوشن 4K ارتقاء می‌یابد در حالی که انسداد محیطی با ردیابی پرتو، شبیه‌سازی پارچه روی پیراهن و شورت، خود سایه‌زنی در همه زمان‌ها، نورپردازی حاشیه‌ها، فاصله‌ها و گودال‌های سه بعدی و نوردهی محلی را اضافه می‌کند، در حالی که حالت دوم 4K بومی را ارائه می‌کند. ارائه و همچنین شبیه سازی پارچه روی شورت و نوردهی پیش فرض. هر دو هنوز 60 فریم در ثانیه را هدف قرار می دهند تا پاسخگویی مطلوب را حفظ کنند. علاوه بر این، برای اولین بار در فرنچایز یک پیشرفت زمانی پویا در روز وجود دارد، بنابراین ممکن است مسابقه را قبل از غروب آفتاب شروع کنید و سپس نیمه دوم را در شب شروع کنید.

کلاس

دقت شبیه‌سازی بازیکن با EA Sports Cranium، یک سیستم جدید مبتنی بر یادگیری ماشینی که در آینده برای سایر بازی‌های ورزشی عرضه خواهد شد، بیشتر بهبود یافته است. در حالی که بسیاری از بازیکنان اسکن دقیق دارند، آنهایی که قبلاً در بازی‌های گذشته خیلی عمومی به نظر نمی‌رسند. با این حال، پس از ارائه عکس‌های کافی از EA Sports Cranium، نتایج در EA Sports FC 25 قطعاً شباهت هزاران بازیکن کمتر معروف را بهبود می‌بخشد.

حالت شغلی نیز بهبود قابل توجهی داشته است. اولین ویژگی کلیدی که تیم در مورد آن صحبت کرد، نقاط شروع زنده است، که داستان‌های فصلی در حال آشکار شدن از مسابقات فوتبال واقعی مانند لیگ برتر، سری آ، لالیگا، بوندسلیگا، لیگ 1 و لیگ قهرمانان را در بر می‌گیرد. یک مثال از فصل گذشته ممکن است خیرونا در صدر لالیگا کریسمس گذشته باشد. شما باید از یک اسنپ شات شروع کنید، یک لحظه خاص در زمان که از فصل واقعی گرفته شده است، و به بازی ادامه دهید. به ناچار، پس از راه اندازی، نقاط شروع زنده اضافه می شود.

حالت شغلی FC IQ را کاملاً یکپارچه کرده است. کاری که می‌توانید در اینجا انجام دهید این است که برای مثال یک مربی بیاورید تا مطمئن شوید که هالند می‌تواند نحوه بازی در نقش 9 بازیکن نادرست را بیاموزد، که به طور پیش‌فرض در بازی ندارد. البته، گزینه دیگر این است که یک بازیکن کاملاً جدید را به خدمت بگیرید که قبلاً با آن سبک بازی آشنا است از آکادمی جوانان، که گسترش یافته است تا بیش از 90 کشور جدید را در خود جای دهد. جوانان همچنین در سراسر تورنمنت های جدید 5v5 راش قابل بازی خواهند بود. و مدیران این فرصت را خواهند داشت تا با آمار فعلی یا بالقوه خود بازی کنند. برنده شدن در این مسابقات جوانان، که هر دو ماه یک بار در حالت حرفه ای برگزار می شود، به این بازیکنان افزایش آمار زیادی می دهد.

فوتبال زنان به‌عنوان بخشی از تلاش EA Sports برای ایجاد برابری با فوتبال مردان، اکنون به‌طور کامل در حالت حرفه‌ای اجرا می‌شود. در حالی که بیشتر آنها یکسان عمل می کنند، انتخاب فوتبال زنان همچنین به معنای انطباق با یک مدل مالی متفاوت با بودجه های فشرده تر، قراردادهای کوتاه تر، ساختارهای مختلف دستمزد و غیره است. حالت شغلی همچنین به صورت اختیاری تجربه‌ای معمولی‌تر را ارائه می‌کند، بدون چیزهایی مانند نقل و انتقالات و جستجو.

از سوی دیگر، کسانی که از بازی بازار نقل و انتقالات لذت می برند خوشحال خواهند شد که بدانند EA با فابریزیو رومانو، روزنامه نگار ایتالیایی برای حضور در سیستم رسانه های اجتماعی درون بازی EA Sports FC 25 قرارداد امضا کرده است. هر زمان که یک باشگاه با یک بازیکن بزرگ قرارداد امضا می کند، پیام کلاسیک او را دریافت می کنید “اینجا می رویم، تایید شد”.

EA Sports FC 25 حتی دارای گزینه ای برای گذراندن دوران حرفه ای بازیکن با نمادهایی مانند پیرلو، ون نیستلروی، هنری و کلی اسمیت است (آیکون های پیش خرید رونالدو، زیدان و بکهام را به ترکیب اضافه می کنند)، پیچیدگی به وضوح مشاهده می شود. از آنجایی که این اسطوره ها خیلی دیرتر از آنچه در فوتبال واقعی بودند، در برابر بازیکنان فعلی و با بازیکنان فعلی، کارشان آشکار می شود.

در نهایت، توسعه دهندگان در مورد تغییراتی که در Ultimate Team می آیند بحث کردند. اول از همه، این حالت به طور کامل از Rush پشتیبانی می کند و به کاربران این امکان را می دهد که بازیکنان خود را بیاورند و حتی در صورت نداشتن سه دوست برای تکمیل تیم، وارد خواستگاری شوند. Ultimate Team’s Rush بر اساس رویدادها است، که ممکن است محدودیت‌های خاصی را ایجاد کند، مانند الزامات باشگاه، بازیکنانی را که می‌توانید وارد کنید.

خارج از Rush، تیم Ultimate به طور کلی از به‌روزرسانی‌های زنده که با FC IQ مرتبط است، لذت خواهند برد. به عنوان مثال، اگر بازیکنی در نقش کمی متفاوت از حد معمول برای او خوب عمل کند، در نتیجه نقش بازیکن او در تیم نهایی به روز می شود. اگر نمی‌خواهید زیاد درگیر تاکتیک‌ها شوید، اکنون می‌توانید فقط مدیر دنیای واقعی را استخدام کنید که سبک‌های مورد علاقه خود را در تیم اعمال کند.

رمزگشایی

همه چیز را می‌توان از طریق وب و برنامه همراه مدیریت کرد و به بازیکنان EA Sports FC 25 اجازه می‌دهد به ساخت تئوری خارج از بازی ادامه دهند. علاوه بر این، EA به سه درخواست اصلی جامعه برای Ultimate Team گوش داد: بازیکنان اکنون مجاز خواهند بود تا صد مورد را به یک فضای ذخیره سازی چالش ساختمان تیم ارسال کنند، که به ویژه برای موارد تکراری مفید است. تحولات گسترش یافته است تا به طور چشمگیری (حدود هفت برابر) تعداد بازیکنان واجد شرایط را افزایش دهد. فضای رقابتی شاهد جدا شدن بازی‌های دوستانه و مسابقه‌های رقبا، تساوی دادن یک امتیاز برای رقبا، و سقوط به سطح برتر خواهد بود.

برای باشگاه‌ها، توسعه‌دهندگان یک فضای اجتماعی شخصی به نام Clubhouse ایجاد کردند که همه بازیکنان را به هم متصل می‌کند. این در اصل یک رختکن پویا و قابل تنظیم است که حداکثر ۱۱ بازیکن را در آن واحد نشان می دهد. مدیر باشگاه همچنین می‌تواند مقداری بودجه را به کارت‌های امکانات اختصاص دهد، که ویژگی‌های منحصربه‌فردی را افزایش می‌دهد که به تعریف سبک بازی باشگاه شما کمک می‌کند. 20 تا 30 کارت تسهیلات در هنگام راه اندازی وجود خواهد داشت که هر کدام با انواع یک، دو یا سه ستاره عرضه می شوند. علاوه بر این، سقوط به لیگ برای بازگرداندن ریسک‌های بیشتر بازگشته است. از دست دادن تعداد کافی مسابقات باعث یک مسابقه سقوط می شود که در آن بازیکنان برای ماندن در لیگ فعلی خود باید از باخت اجتناب کنند.

نکته مهم این است که فصل گذر در EA Sports FC 25 یکپارچه شده است به طوری که تکمیل مسابقات در همه حالت ها به اهداف یکسانی می رسد. در نهایت، ابزار سفارشی سازی پخش کننده عمیق تر از همیشه است.

باید منتظر بمانیم تا زمان بیشتری برای بازی داشته باشیم، اما روی کاغذ، به نظر تکامل بزرگتری نسبت به سال گذشته است. EA Sports FC 25 در 27 سپتامبر منتشر می شود (اگرچه دسترسی اولیه از طریق نسخه Ultimate یک هفته قبل شروع می شود) برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری S|X و نینتندو سوییچ.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل