اپل با عرضه آیفون 15 دست و پنجه نرم می کند، اما مدل های نسل قدیمی این شرکت به حفظ شتاب از دست رفته کمک می کنند

اپل با عرضه آیفون 15 دست و پنجه نرم می کند، اما مدل های نسل قدیمی این شرکت به حفظ شتاب از دست رفته کمک می کنند

تنها چند ماه تا رونمایی اپل از خانواده آیفون 16 باقی مانده است، اما قبل از این اتفاق، این شرکت می خواهد سهام آیفون 15 را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. متأسفانه، به نظر می رسد که این کار برای این غول فناوری دشوارتر باشد زیرا آخرین داده ها نشان می دهد که این غول در تلاش است تا میزان فروش کافی را حفظ کند. خوشبختانه، مدل‌های نسل قدیمی‌تر اپل به کمک آمده‌اند، اما این واقعیت را نادیده نمی‌گیرد که این شرکت در زمینه فروش گوشی‌های جدیدتر با یک نبرد سخت مواجه است و با عرضه آیفون 16 تا چند هفته دیگر، این امر نادیده گرفته خواهد شد. یک آزمایش واقعی برای شرکت.

آیفون 14 و آیفون 14 پلاس 17 درصد از کل فروش را در سه ماهه اخیر تشکیل دادند. تنها استثنا برای اپل آیفون 15 پرو مکس

بود

آخرین تحقیق از سوی Consumer Intelligence Research Partners (CIRP) آخرین نتایج فروش آیفون در سه ماهه سوم را منتشر کرده است. متأسفانه، در مورد طیف آیفون 15 به اندازه کافی مثبت نیست، که نشان می دهد مصرف کنندگان ممکن است به دلیل کمبود بودجه تمایلی به ارتقاء نداشته باشند یا منتظر آیفون 16 هستند، که نه تنها از نظر سخت افزاری ارتقاء می یابد، بلکه همچنین می تواند ارتقا یابد. قابلیت های مولد هوش مصنوعی را فراهم می کند. طبق داده ها، چهار مدل آیفون 15 67 درصد از کل فروش آیفون را به خود اختصاص دادند.

در حالی که به نظر می رسد رقم سالمی باشد، سری آیفون 14 که در سال 2022 عرضه شد، به طور قابل توجهی بهتر عمل کرد و 79 درصد از کل فروش را در همان سه ماهه به خود اختصاص داد. آیفون 15 پایه 19 درصد از کل فروش را به خود اختصاص داد که کمتر از سهم 24 درصدی آیفون 14 است. آیفون 15 پرو مکس شاید تنها مورد عجیب و غریب از کل خط تولید باشد که سهم 22 درصدی را حفظ کرده و با آن مطابقت دارد. آیفون 14 پرو مکس. یکی از دلایلی که ممکن است مصرف کنندگان این نسخه را انتخاب کرده باشند این است که تنها نسخه ای است که لنز زوم پریسکوپ تتراپریسم را ارائه می دهد.

از آنجایی که اپل نتوانسته است تعداد زیادی فروش را از آخرین مدل‌های آیفون 15 خود به دست آورد، آیفون 14 و آیفون 14 پلاس تا حدودی برای تایتان مستقر در کالیفرنیا، 17 درصد از کل فروش این سه ماهه را تشکیل می‌دهند. این رقم بالاتر از سهم 11 درصدی آیفون 13 و آیفون 13 مینی در مدت مشابه است. ممکن است قیمت پایین‌تر آیفون 14 و آیفون 14 پلاس مشتریان را تشویق بیشتری به خرید یکی از این‌ها کرده باشد، اما نکته جالب اینجاست. آیفون 13 در این سه ماهه عملکرد بهتری داشت و 10 درصد سهم را به خود اختصاص داد.

علی‌رغم اینکه مجموعه آیفون 16 از سوی تحلیلگران ضعیف خوانده می شود ، ظاهرا اپل به تامین کنندگان گفته است که فقط برای سال 2024 90 میلیون واحد تولید انبوه کنند. ، احتمالاً تقاضای بالا برای این چهار مدل را پیش بینی می کند. گفته می‌شود این بار، آیفون 16 پرو دارای همان لنز زوم پریسکوپی تتراپریسم مانند iPhone 15 Pro Max، و از آنجایی که با قیمت پایین‌تری در دسترس خواهد بود، مصرف‌کنندگان ممکن است این پرچم‌دار را انبوه خریداری کنند. در هر صورت، در همان سه ماهه زمانی که CIRP اطلاعات به‌روز شده را منتشر می‌کند، خواهیم دید که خانواده آینده چقدر خوب عمل می‌کنند، پس با ما همراه باشید.

منبع خبر: CIRP< /p>

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل