اخبار روزفناوری

BioWare می‌گوید عصر اژدها: The Veilguard پیچیده‌ترین و کاملاً واقعی‌ترین همراهانی را دارد که تا به حال ساخته‌ایم

BioWare می‌گوید عصر اژدها: The Veilguard پیچیده‌ترین و کاملاً واقعی‌ترین همراهانی را دارد که تا به حال ساخته‌ایم

در یک مصاحبه جدید منتشر شده امروز توسط Game Informer، کارگردان بازی Dragon Age: The Veilguard Corinne Busche معتقد است که بازی آینده پیچیده ترین و کاملاً شناخته شده ترین همراهان را دارد که تا به حال توسط BioWare ساخته شده است. .

با توجه به آهنگ افسانه‌ای استودیو از بازی‌های نقش‌آفرینی، که شامل Baldur’s Gate، Neverwinter Nights، Star Wars: Knights of the Old Republic، Mass Effect و خود عصر اژدها می‌شود، این کار بسیار بالایی است. اما Busche توضیحی دارد:

آنها پیچیده هستند، مشکلات پیچیده ای دارند، و این چیزی است که جالب است. به همان اندازه که من همراهان و سفرهایی را که در عناوین گذشته Dragon Age با آنها انجام داده‌ام دوست دارم – قبلاً احساس می‌کنم که همراهان با من، شخصیت اصلی ماجراجویی می‌کنند، خواه قهرمان فرلدن یا هاوک باشد. شما به آن می گویید. اما در Dragon Age: The Veilguard، از بسیاری جهات، همراهان آنقدر بدنیافته هستند که به نظر می رسد من با آنها به سفر می روم. من در حال بررسی چگونگی فکر و احساس آنها هستم. من به آنها کمک می کنم تا مشکلاتشان را حل کنند. ما در حال کار بر روی کمان های شخصیت منحصر به فرد آنها هستیم. آنها احساس می کنند دوستان عزیز من هستند و من کاملا آنها را می ستایم.

ما واقعاً به جایی نقل مکان کرده‌ایم که می‌توانید بالاترین ارتفاع را داشته باشید، و می‌تواند رنگارنگ باشد، می‌تواند خوش‌بینانه باشد، اما همچنین، شما می‌توانید پایین‌ترین نقطه‌ها را داشته باشید، جایی که ریزش می‌شود. دردناک می شود، هوا کاملاً تاریک می شود. اما در تمام این موارد، یک حس خوش بینی وجود دارد. و این خط عبور لذت بخش را در طول بازی ایجاد می کند.

[…] در پایگاه عملیات ما این بار، مرکز پخش ما، فانوس دریایی، هر یک از همراهان اتاق خود را دارند. و چیزی که من در مورد آن دوست دارم این است که انعکاسی از آنهاست. هرچه زمان بیشتری را با آنها بگذرانید، همانطور که بازی در حین کار در قوس آنها پیشرفت می کند، اتاق و شخصیت آنها تکامل یافته و شکوفا می شود و کاملتر می شود زیرا آنها بیشتر به شما اعتماد می کنند و شما آنها را بهتر درک می کنید.

[…] همراهان نیز عاشقانه رشد می کنند و من فقط در مورد شخصیت اصلی Rook صحبت نمی کنم. من در مورد یکدیگر صحبت می کنم. لحظاتی در بازی وجود دارد که در آن دو نفر از همراهان ما عاشق یکدیگر شدند و من مجبور شدم انتخاب های بسیار چالش برانگیزی داشته باشم زیرا مربوط به تلاشی است که در حال انجام آن هستیم. و قلبم را شکست، کاملاً اینطور شد. من می گویم، همانطور که با آنها در حال ماجراجویی هستید، همانطور که به فانوس دریایی باز می گردید و با آنها آشنا می شوید – تمام این تصمیمات و گفتگوها و چیزهایی که در مورد آنها می آموزید – آنها را به گونه ای برای شما محبوب می کند که من صادقانه به آن پناه داده ام. قبلا تجربه نکردم و گاهی این مرا سرشار از شادی می کند و گاهی دلم را می شکند.

به‌عنوان یادآوری، Dragon Age: The Veilguard هفت همراه دارد (که ما می‌دانیم – BioWare ممکن است چیزی را پنهان کند…): Veil Jumper Elf Mage Bellara Lutara، Grey Warden Elf Warrior Davrin، Mourn Watch امریش ولکارین عضو هیومن مج (نکرومانسر)، عضو تفتیش عقاید کوتوله روگ لیس هاردینگ، آنتیوان کلاغ انسان سرکش لوکانیس دلامورت، اژدهای سایه انسان مگ نو گالوس، و عضو اربابان ثروت، کوناری جنگجو تاش. همه آنها برای عاشقانه در دسترس خواهد بود صرف نظر از جنسیت و نژاد شخصیت بازیکن شما.

Dragon Age: The Veilguard در حال حاضر یک پنجره عمومی راه اندازی پاییز 2024 برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری S|X دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن، مقاله خلاصه ما.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا