اخبار روزاقتصاد

XLM، MOG، MANA: برترین ارزهای رمزنگاری شده برای تماشای این هفته

XLM، MOG، MANA: برترین ارزهای رمزنگاری شده برای تماشای این هفته

بازار ارزهای دیجیتال هفته گذشته بهبودی ملایمی را تجربه کرد. علیرغم اینکه بیت کوین (BTC) با شکست های اولیه در ابتدای هفته مواجه شد، در نهایت مقداری از زمین های از دست رفته را بازیابی کرد و به بقیه قدرت بخشید. بازار.

برخی آلتکوین ها بازیابی های چشمگیر و قوی تری را ثبت کردند. این منجر به بازپرداخت 70 میلیارد دلاری بازار جهانی ارزهای دیجیتال شد و در نهایت هفته را با 2.21 تریلیون دلار ارزش بازار به پایان رساند.

در اینجا بهترین انتخاب‌های ما برای ارزهای دیجیتال برای تماشای این هفته با عملکرد چشمگیر آنها در هفته قبل آمده است:


XLM, MOG, MANA: Top cryptocurrencies to watch this week - 1
قیمت های MOG، XLM و MANA – 14 جولای | منبع: Santiment

XLM 0.1 دلار را با سود 12% پس می گیرد

Stellar (XLM) نیز قربانی حمام خون 7 ژوئیه شد، اما کاهش آن را به 7.40 درصد کاهش داد. . سپس این دارایی به تدریج این ضرر را در پنج روز بعد جبران کرد و تا 12 ژوئیه شاهد افزایش ملایمی بود.

جالب است که حرکت صعودی XLM در 13 ژوئیه افزایش یافت ، همانطور که مسیر رقیب خود XRP را دنبال کرد. این توکن در 13 جولای 12.05% افزایش یافت و در نهایت برای اولین بار در یک ماه، علامت 0.1 دلار را پس گرفت.

داده‌های از Santiment افزایش نوسان هفتگی Stellar را به یک پیک ماه 0.066. علاوه بر این، خط MACD دارایی به طور قاطع از خط سیگنال عبور کرده است و حرکت صعودی را تأیید می کند. با این حال، سرمایه گذاران باید مقاومت 0.1096 دلار را از نزدیک مشاهده کنند، که با سطح اصلاحی فیبوناچی 38.2٪ همسو می شود.

MOG ATH را دوباره آزمایش می‌کند

Mog Coin (MOG) شاهد فشار نزولی شدیدی در ابتدای هفته گذشته بود و در 7 جولای 20.4% سقوط کرد زیرا بیت کوین با فشار فروش مبارزه می کرد تقویت توسط دولت آلمان. این بزرگترین ضرر روزانه MOG در نزدیک به چهار ماه گذشته بود. 

با این حال، دارایی کریپتو این ارزش های از دست رفته را طی یک دوره سه روزه سود پایدار بازیابی کرد. از 8 تا 10 جولای، MOG 28.8٪ افزایش یافته است. سپس دارایی طی سه روز آینده با افت و افزایش خفیف تجمیع شد.

به طور کلی، Mog Coin هفته را با افزایش خفیف 3.5٪. در این دوره، به دنبال تست مجدد بالاترین قیمت تاریخ 0.000002129 دلار بود، اما با مقاومت 0.0000019 دلار مواجه شد. هدف فوری MOG این است که باند Bollinger بالایی را به $0.000001925 برگرداند تا از آن پشتیبانی کند، حرکتی که می تواند برای آزمایش مجدد دیگری از منطقه ATH استفاده کند.

مانا در EMA 20 روزه مشکل دارد

Decentraland (MANA) شاهد افت اولیه 6.10 درصدی در 7 جولای بود، اما این ضرر را در بقیه هفته جبران کرد. . جالب اینجاست که MANA شش روز متوالی از 8 تا 13 ژوئیه افزایش های روزانه داشته است.

این دارایی در نهایت از میانگین متحرک نمایی 20 روزه عبور کرد، حرکتی که حرکتی را در حرکت به سمت صعودی محکم کرد. با این حال، شاخص قدرت نسبی آن (RSI) نشان دهنده کاهش قدرت در روند صعودی است. در نتیجه، خرس‌ها به دنبال این هستند که متحرک نمایی 20 روزه را به حالت مقاومت برگردانند.

این سطح ارزش توجه دارد، زیرا افت زیر آن می‌تواند منجر به بازگشت فشار نزولی شود. اگر این اتفاق بیفتد، دفاع فوری MANA در سطح فیبوناچی 0.236 در 0.3085 دلار قرار می گیرد. این منطقه برای دفاع در برابر هرگونه کاهش زیر حمایت روانی 0.30 دلار بسیار مهم است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا