اخبار روزاقتصاد

Memecoin Turbo تولید شده توسط ChatGPT طی 3 ماه 2000 درصد افزایش یافت 

Memecoin Turbo تولید شده توسط ChatGPT طی 3 ماه 2000 درصد افزایش یافت 

Turbo، یک memecoin تولید شده توسط ChatGPT، اکنون بیش از 600 میلیون دلار ارزش بازار دارد.

هنرمند دیجیتال رت منکیند، خالق TURBO، از GPT-4 برای ایجاد سکه با بودجه تنها 69 دلار استفاده کرد. . memecoin غیرمتمرکز است و هیچ گونه دخالتی از سوی بشر نمی بیند. 

 «هر کاری که انجام داده‌ام این است که سعی کنم آن را غیرمتمرکز کنم. بنابراین من کنترلی در دست ندارم،” نوشت بشریت. «و من فکر می‌کنم زیبایی این کار از همین جا سرچشمه می‌گیرد. به نوعی منفجر شد زیرا من کارها را اجرا نمی کنم.”

بشر از هوش مصنوعی برای نوشتن توکنومیکس، کاغذ سفید و کد قرارداد هوشمند جامعه توربو. 

خیزش توربو

سکه میم توربو در سه ماه گذشته بیش از 2000 درصد افزایش یافته است و ارزش بازار آن را به بیش از 600 میلیون دلار رسانده است. این جهش رشد قابل توجه یکی از بیشترین مشاهده شده توسط یک میم کوین در یک دوره کوتاه است. این در زمانی اتفاق می افتد که علاقه فزاینده ای به پروژه های مبتنی بر هوش مصنوعی در جامعه رمزنگاری وجود دارد.

پلتفرم‌های مجهز به هوش مصنوعی از داده‌های الگوریتم های پیشرفته برای پیش بینی بازار و ایجاد شبکه های عامل مستقل. ابزارهای هوش مصنوعی مانند GPT-4 توسعه قراردادهای هوشمند را افزایش می‌دهند و امنیت و کارایی را در برنامه‌های بلاک چین تضمین می‌کنند. بشر سودمندی هوش مصنوعی را هنگام ایجاد اکوسیستم توربو ثابت کرد و اساساً یک جامعه بدون نظارت ایجاد کرد. 

طبق گزارش Coinmarketcap، سکه در هفت روز گذشته بیش از 550 درصد افزایش یافته است و در حال حاضر 0.008492 دلار قیمت دارد.

این توکن در بیش از 30 صرافی رمزنگاری فهرست شده است، از جمله OKX، Gate.io، Bitpanda و Bitget.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا