اخبار روزاقتصاد

Crypto بیش از 300 میلیون دلار نقدینگی می بیند زیرا بیت کوین و آلت کوین ها سقوط می کنند

Crypto بیش از 300 میلیون دلار نقدینگی می بیند زیرا بیت کوین و آلت کوین ها سقوط می کنند

قیمت بیت کوین در روز دوشنبه با تشدید فشار نزولی به زیر 61000 دلار رسید و در نتیجه بازار شاهد انحلال کل بیش از 320 میلیون دلار در 24 ساعت بوده است.

در صورتی که گاوهای نر نتوانند سطوح قیمت کلیدی را نگه دارند به عنوان BTC کاهش قیمت امروز باعث می شود که خریداران به یک افت احتمالی به سطح 60000 دلاری که از نظر روانی مهم است خیره شوند.

حمام خون در سراسر بازار آلتکوین نیز قابل مشاهده است زیرا اتریوم نتوانست بالاتر از سطح 3300 دلار باقی بماند. در همین حال، Solana، BNB و XRP همگی بخش‌های قابل توجهی از دستاوردهای اخیر را از دست دادند. Uniswap و Maker با کاهش 12% و 9% در 24 ساعت گذشته، بزرگترین بازنده در بین 50 سکه برتر بازار هستند.

انحلال‌ها در 24 ساعت گذشته به بیش از 320 میلیون دلار رسید

از آنجایی که بیت کوین در روز دوشنبه از 62000 دلار افت کرد، کل نقدینگی ها در بازار ارز دیجیتال از 300 میلیون دلار گذشت. 

با بیت کوین زیر 61 هزار دلار و احتمال افزایش زیان، از بین رفتن سودهای اهرمی به بیش از 324 میلیون دلار افزایش یافت. بیش از 286 میلیون دلار پوزیشن های لانگ هستند، در حالی که 36 میلیون دلار برای خریدهای کوتاه هستند.

طبق داده‌های Coinglass، نزدیک به 132 میلیون دلار از انحلال‌ها مربوط به بیت‌کوین است. 

Longs اکثریت قریب به اتفاق معامله‌گران rekt را با نزدیک به 122 میلیون دلار در 24 ساعت تشکیل می‌دهد در حالی که موقعیت‌های فروش نقدی حدود 9.9 میلیون دلار هستند.  بر اساس داده های بازار، بیش از 95 میلیون دلار از سودهای نقدی منحل شده در 12 ساعت گذشته به دست آمده است.

به طور کلی، بیش از 85440 معامله‌گر در 24 ساعت گذشته منحل شده‌اند. بزرگترین سفارش انحلال منفرد در این دوره تا ساعت 12:30 بعدازظهر ET در تاریخ 24 ژوئن در Binance رخ داد – 15.36 میلیون دلار سوخت جفت BTC/USDT.

چرا قیمت بیت کوین امروز به شدت کاهش یافت؟

در 24 ژوئن، متولی صرافی ارز دیجیتال ورشکسته Mt. Gox اعلام کرد که بازپرداخت های مدت ها مورد انتظار برای طلبکاران از ماه جولای آغاز می شود. با بیش از 9 میلیارد دلار BTC با صرافی منحل شده و در نظر گرفته شده برای توزیع، واکنش سرمایه گذاران به این خبر سریع و گزنده بود.

قیمت بیت کوین پس از انتشار این خبر بیش از 5 درصد سقوط کرد و سطوح حمایت گذشته را شکست زیرا ترس از فشار فروش بالقوه بازار را تحت تاثیر قرار داد. فشار نزولی همچنین در بحبوحه فروش اخیر کیف پول مرتبط با دولت آلمان است.

اوایل سال جاری، پلیس آلمان نزدیک به 50000 بیت کوین به ارزش حدود 2.1 میلیارد دلار در آن زمان کشف و ضبط کرد.

افزایش بیت کوین در ماه های گذشته به این معنی بود که ارزش کل سکه ها به بیش از 3 میلیارد دلار رسید. اما داده‌های Arkham Intelligence نشان می‌دهد که کیف پول اخیراً تعداد قابل توجهی از BTC را فروخته است که احتمالاً به فروش کمک می‌کند.

ماینرها نیز مقدار زیادی فروخته اند، با داده های IntoTheBlock که نشان می دهد حدود 30000 بیت کوین پس از نصف شدن فروخته شده است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا