اخبار روزاقتصاد

استخراج بیت کوین باعث ایجاد مشکلات سلامتی در ساکنان تگزاس می شود

استخراج بیت کوین باعث ایجاد مشکلات سلامتی در ساکنان تگزاس می شود

تگزاس به سرعت در حال تبدیل شدن به یک مرکز استخراج بیت کوین است، اما ساکنان شهرهای محلی مشکلات شنوایی، سردرد، سرگیجه و اختلال خواب را تجربه می کنند. 

تضاد بین منافع اقتصادی بیت کوین (BTC) ماینینگ در تگزاس و کیفیت زندگی آن ساکنان در حال افزایش است، که بر نیاز به راه حل های جامع سیاست تاکید دارد.

تگزاس home به 10 از 34 اصلی معادن بیت کوین در ایالات متحده در سال 2021، زمانی که چین تصمیم به سرکوب استخراج بیت کوین گرفت، شرکت های استخراج متعددی مانند Marathon Digital و Hut 8 به دلیل قدرت مقرون به صرفه و مقرون به صرفه اش به تگزاس نقل مکان کردند. دسترسی به انرژی های تجدیدپذیر 

تگزاس به دلیل هزینه های انرژی نسبتا پایین و شبکه برق غیرقانونی، که انعطاف پذیری و قیمت رقابتی بیشتری را ارائه می دهد. علاوه بر این، محیط نظارتی حمایتی و منابع انرژی تجدیدپذیر فراوان، آن را به مقصدی جذاب برای عملیات معدن تبدیل کرده است.

در 9 جولای، Hut 8 گسترش خود را در غرب تگزاس اعلام کرد با استناد به “برخی از پایین‌ترین قیمت‌گذاری عمده‌فروشی برق در آمریکای شمالی.”

اما این هجوم معدنچیان نیز اثرات نامطلوبی بر ساکنان محلی داشته است.

اثرات سلامت

بر اساس زمان. طبق بنیاد سلامت شنوایی، صداهای بیش از 70 دسی بل به مرور زمان باعث آسیب شنوایی می شوند.

این میزان صدای یک ماشین چمن زنی یا اره برقی قابل مقایسه است و به طور بالقوه می تواند باعث آسیب طولانی مدت گوش شود. برخی از ساکنان رسماً با مشکلات کم شنوایی در نتیجه سر و صدا تشخیص داده شد.

سایر مشکلات سلامتی گزارش شده شامل از دست دادن خواب، سرگیجه، سرگیجه، سرگیجه، و غش کردن است. این مسائل بهداشتی می تواند به ویژه در میان ساکنان مسن تر شایع باشد. 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا