اخبار روز

بیش از ۵۰۰ تن کالای اساسی بین هیئات مذهبی توزیع می‌شود

بیش از ۵۰۰ تن کالای اساسی بین هیئات مذهبی توزیع می‌شود

۲۰:۲۰ ۲۰ تير ۱۴۰۳

جعفری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی در نشست کمیسیون تنظیم بازار و کارگروه اقدام مشترک تنظیم بازار استان گفت: همزمان با آغاز ماه محرم ۵۵۹ تن کالای اساسی بین هیئت‌های مذهبی استان در دست توزیع است.

او افزود: از این مقدار ۲۱۰ تن برنج، ۶۹ تن شکر، ۲۰۰ تن مرغ و ۸۰ تن گوشت قرمز است که به سازمان تبلیغات اسلامی برای توزیع بین هیئت‌های مذهبی تحویل شده‌است.

جعفری بیان کرد: هیئت‌های عزاداری و افرادی که نذورات دارند به سازمان تبلیغات اسلامی مراجعه و اقلام نذری خود را تأمین کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه هیچ کمبودی در خصوص اقلام اساسی در بازار نداریم و روند قیمت‌ها هم کاهشی است، اظهار کرد: همچنین اقلام تنظیم بازار و نهاده‌های دامی را هم به میزان مورد نیاز در استان ذخیره داریم.

او با بیان اینکه پرداخت مطالبات گندم کاران به صورت تاریخ تحویل و به صورت متمرکز و کشوری انجام می‌شود، تصریح کرد: اما مکاتبات و پیگیری‌های لازم برای پرداخت به موقع مطالبات گندمکاران استان انجام شده است.


بیشتر بخوانید


جعفری عنوان کرد: آرد مورد نیاز شهرستان‌ها برای ایام محرم و صفر تأمین شده تا مردم مشکلی نداشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی ضمن تشکر از دست اندرکاران مهمانی کیلومتری غدیر در خراسان جنوبی، گفت: در این مهمانی ۲۰۰ موکب پای کار آمدند و انعکاسی خوب در سطح کشور داشت.

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا