اخبار روز

نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری حرمت یکدیگر را نگه دارند/ مردم جذب کاندیدای بی‌اخلاق نمی‌شوند

نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری حرمت یکدیگر را نگه دارند/ مردم جذب کاندیدای بی‌اخلاق نمی‌شوند

سید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: رهبر انقلاب اخیرا توصیه کرده اند که کاندیداهای انتخابات اخلاق را عادت کنند که این مساله مهمی است .

وی افزود: لازم است که نامزدها حرمت یکدیگر را نگه دارند و به جای تخریب از برنامه ها و اهداف خود برای حل مشکلات کشور به مردم بگویند چرا که بداخلاقی انتخاباتی از نظر عرف و دین درست نیست.

سجادی متذکر شد: مردم انتظار دارند که از نامزدهای انتخابات کارنامه قابل دفاع و طرح مدونی برای حل مشکلات اساسی جامعه ببینند و لذا عیب جویی و تخریب از نظر جامعه خوشایند نیست و قطعا اشخاص جامعه نسبت به کاندیدای فرافکن و تخریب گر اقبال پیدا نخواهند کرد .

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت : هر نامزدی که از سوی شورای نگهبان مورد تایید قرار می‌گیرد باید از این فرصت برای تمرکز بر معضلات جامعه و ارائه راه‌های برون رفت از آنها به صورت عملیاتی استفاده کند و از کل کل های بی فایده اجتناب کند.

سجادی متذکر شد: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باید موقعیت را بشناسند و بدانند که کشور به شخصی همچون آیت الله رئیسی احتیاج دارد که همواره به فکر حل مشکلات بود و وحدت رویه را مبنای کار قرار می‌داد، بنابراین رئیس جمهور آینده باید به لحاظ اخلاقی و کاری شبیه ایشان باشد.

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا