اخبار روز

سهمیه یارانه‌ای سیلندر گازمایع و فروش خارج از شبکه در چابهار باید مدیریت شود

سهمیه یارانه‌ای سیلندر گازمایع و فروش خارج از شبکه در چابهار باید مدیریت شود

 علی شالفروش  در جلسه ستاد تنظیم بازار چابهار  نظارت بیشتر بر توزیع سیلندرگاز مایع و برخورد لازم با کم فروشی را یکی از نیازهای تنظیم بازار این صنف عنوان کرد

وی گفت: : فعال‌سازی میدان دام و کشتارگاه این شهرستان برای ایام عید قربان و فعالیت در طول سال یکی از نیازهای این منطقه است.

وی راه‌اندازی میدان‌های تره و بار محلی برای فروش میوه و سبزیجات در چابهار را از ضروریات دانست و افزود: قیمت‌های مصوب و بازیدهای مستمر کارگروه جهت نظارت و درج قیمت‌ها بر روی اقلام مورد تاکید است.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه چابهار ادامه داد: ساماندهی و کنترل بهداشتی رستوران‌ها، اغذیه فروشی‌ها و نظارت بر قیمت‌ها توسط اعضای کارگروه به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.
وی تاکید کرد: الزام درج قیمت در تمامی صنوف ضروری است و از امروز با صنوفی که این مورد را رعایت نکند در مرحله اول تذکر و در مرحله بعدی برخورد قانونی خواهد شد.
شالفروش تصریح کرد: پیش بینی سهم چابهار از واردات گوشت گرم برای تنظیم بازار با همکاری دامپزشکی، جهادکشاورزی و کشتارگاه این شهرستان انجام گرفته و امیدواریم در این زمینه هیچ مشکلی نداشته باشیم.

وی گفت: جلوگیری از افزایش قیمت مرغ زنده و تامین نیاز بازار توسط جهاد کشاورزی و نظارت دستگاه‌های ناظر می تواند در تنظیم بازار سهم بسزایی داشته باشد.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه چابهار افزایش نظارت‌ها برای کنترل کیفیت نان و بهداشت خبازی‌ها توسط کارگروه آرد و نان را مورد تاکید قرار داد و افزود: الزام به نصب شماره تلفن‌های دستگاه‌های نظارتی صمت، بهداشت، دامپزشکی و تعزیرات حکومتی در صنوف مختلف باید در اولین فرصت انجام شود.

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا