اخبار روز

رئیس‌جمهور آینده باید مسائل معیشتی و سیاست‌خارجی را اولویت قرار دهد

رئیس‌جمهور آینده باید مسائل معیشتی و سیاست‌خارجی را اولویت قرار دهد

خجسته‌پور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

علیرضا خجسته‌پور قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره ویژگی‌های رئیس جمهور آینده کشور اظهار کرد: انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری قطعا مختصات خاص خود را دارد.

وی افزود: یکی از ویژگی‌هایی که رئیس‌جمهور آینده این است که  باید منش و اخلاقی مانند آقای رئیسی داشته باشد، چرا که مردم توقع دارند رئیس دولت بعدی هم مردمی و خستگی‌ناپذیر و دلسوز باشد.

خجسته‌پور تاکید کرد: ما برای اداره مسیر سیاسی کشور ملزم به انجام و بهبود موضوعات مهمی هستیم که یکی از آنها معیشت مردم است، بنابراین فردی که سکاندار دولت می‌شود باید برنامه و تدبیر لازم را برای حل مشکلات اقتصادی داشته بود.

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین عنوان کرد: رئیس‌جمهور باید دارای مقبولیت لازم در حوزه سیاست خارجی باشد، چرا که رئیس‌جمهور شهید و امیرعبداللهیان توانستند سیاست‌گذاری‌های کلان نظام را در این زمینه پیاده کنند و روابط ما با کشورهای همسایه را بهبود بخشیدند.

وی با اشاره به نقش احزاب و گروه‌های سیاسی در انتخابات گفت: فرصت زیادی تا هشتم تیرماه باقی نمانده است، بنابراین همه ارکان و جریان‌های سیاسی باید تلاش خود را برای برگزاری انتخابات پرشور متمرکز کنند و گزینه های مطلوب را به جامعه معرفی کنند.

خجسته‌پور متذکر شد: احزاب با بدنه اجرایی کشور و مردم ارتباط دارند، بنابراین می‌توانند نقش پررنگی در انتخابات داشته باشند و امیدواریم فضای موجود به نفع و مصلحت مردم رقم بخورد.

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا