حاشیه

دلنوشته سوزناک معین به مناسبت فوت ستاره سعیدی | معین با پست اینستاگرامش دل همه را خون کرد

دلنوشته سوزناک معین به مناسبت فوت ستاره سعیدی | معین با پست اینستاگرامش دل همه را خون کرد

دلنوشته سوزناک معین به مناسبت فوت ستاره سعیدی | معین با پست اینستاگرامش دل همه را خون کرد



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیوز :همسر جوان بیژن مرتضوی  ستاره سعیدی بوده است. ستاره سعیدی متولد سال 1364 بوده است. خانم ستاره سعیدی ایرانی الاصل بوده و همراه همسرش در لس انجلس زندگی می کردند. خانم ستاره سعیدی همسر دوم بیژن مرتضوی بوده است.

 معین خواننده محبوب درباره فوت همسر بیژن مرتضوی یک دلنوشته ارائه داد که آن را مشاهده می کنید.

همسر بیژن مرتضوی

زندگی نامه ستاره سعیدی

نام: ستاره

نام خانوادگی: سعیدی

تاریخ تولد: 31 شهریور 1363

محل تولد: لس آنجلس

تحصیلات:  لیسانس مدیریت

زمینه فعالیت: مدیر برنامه و مدل

وضعیت تاهل: متاهل

نام همسر: بیژن مرتضوی

قد :  161 سانتیمتر

بیوگرافی ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی

ستاره حسینی همسر بیژن مرتضوی مدل ایرانی در 31 شهریور 1363 در شهر لس آنجلس متولد شده است. خانم سعیدی فارغ التحصیل رشته مدیریت است و در زمینه معاون مدیر کل و مدیر امور مالی فعالیت داشته است.همانطور که در قسمت های قبلی نیز گفته شد ستاره سعیدی مدیر برنامه های بیژن مرتضوی بوده و همین آشنایی و همکاری باعث ازدواج آنها شد.

بیماری ستاره سعیدی چیست

ستاره سعیدی به تومور مغزی خوش خیم مبتلا است و چند سالی است که با آن دست و پنجه نرم می کند. ولی از طرف خودشان تایید نشده است. طبق گفته ستاره بعد از رسیدن به ترکیه یکی از رگ های مغزی ایشان پاره شده و در بیمارستان بستری شده است در همین راستا بیژن مرتضوی در پیامی ویدیویی با اندوه فراوان از هوادارانش درخواست کرد تا برای سلامتی همسرش ستاره سعیدی دعا کنند. به گفته بیژن مرتضوی همسرش باید تحت عمل جراحی مغز باز قرار بگیرد. از آنجایی که تومور مغزی او خوش خیم بوده، بیژن مرتضوی ابراز امیدواری کرد که به زودی خبر سلامتی همسرش را به هوادارنش خواهد داد. 

آخرین وضعیت ستاره سعیدی

بیژن مرتضوی، هفت ساعت بعد از جراحی به هوادارانش اطلاع داد که عمل جراحی ستاره سعیدی با موفقیت انجام شده است و ایشان به مدت 5 روز بیهوش هستند تا وضعیت بهبود پیدا کند و از هوادارانش تشکر و قدر دانی کردند.متاسفانه خانم سعیدی امروز فوت کردند. 

منبع : شما نیوز

مدیر مجله

یه پسر آبان ماهی با افکار پیچیده و تنیده از خشم علاقه زیادی به گسترش وب و وبسایت نویسی داره ،یه پسر از دل سنگ های آبی کهکشانی که هیچکس نمیتونه دستش رو بخونه و از 1399 تا حالا تو دنیای وب سرگردان و آموزش دیدن است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا