حاشیه

بازیگران افسانه خورشید و ماه+ داستان و زمان پخش سریال

بازیگران افسانه خورشید و ماه+ داستان و زمان پخش سریال

بازیگران سریال افسانه خورشید: پس از اتمام پخش سریال سال‌های دور از خانه که به خاطر وجود شخصیت محوری آن به اوشین معروف است، سریال افسانه خورشید و ماه این روز‌ها بر روی آنتن شبکه تماشا رفته است. سریال افسانه خورشید و ماه یکی از پربیننده ترین سریال های کره ای در ایران است که در ژانر خانوادگی – تاریخی داستان یک پادشاه و خانواده اش را در بر می‌گیرد. در ادامه این مطلب فرهنگ و هنر به معرفی سریال افسانه خورشید و ماه، خلاصه داستان و زمان پخش آن پرداخته ایم.

ساعت پخش سریال افسانه خورشید و ماه از شبکه تماشا

سریال افسانه خورشید و ماه از جمعه 9 شهریور ساعت 20:30 بر روی آنتن شبکه تماشا رفت و جایگزین سریال «سالهای دور از خانه یا اوشین» شد.

تکرار پخش سریال افسانه خورشید و ماه از شبکه تماشا

بازیگران سریال افسانه خورشید، سریال افسانه خورشید و ماه از شبکه تماشا هر شب ساعت 20:30 پخش می شود اگر نتوانستید این سریال را در زمان پخشش تماشا نمایید،می توانید تکرار آن را در ساعات 00:30 بامداد و 6:30 و 12:30 از شبکه تماشا مشاهده نمایید.

سریال افسانه خورشید و ماه چند قسمت است؟

سریال افسانه خورشید و ماه در 20 قسمت 40 دقیقه ای ساخته شده و هرهفته چهارشنبه‌ها و پنجشنبه‌ها از شبکه ام‌بی‌سی پخش شد. این سریال در ایران با کوتاه تر کردن زمان هر قسمت آن در 30 قسمت پخش شده بود.

بازیگران سریال افسانه خورشید

خلاصه داستان افسانه خورشید و ماه

سریال افسانه خورشید و ماه در ژانر خانوادگی – تاریخی داستان یک پادشاه و خانواده اش را در بر می‌گیرد. ولیعهد لی هون پسر پادشاه، عاشق دختری به نام یئون وو می‌شود و این دختر با مخالفت ملکه مادر (ملکه دوآگر) و وزیر اعظم (یون) و خاندان یون همسر شاهزاده می شود. بعد از مدتی مادر و خواهر شاهزاده به بانوی اعظم ناکیونگ می‌گویند که او را با سم بکشد اما ناکیونگ بعد از خوراندن سم به او پادزهر داده و زمانی که همه فکر می کردند که او مرده و خاکش کردند، ناکیونگ او را از قبر در آورد و در خفا سرپرستی او را برعهده گرفت و به او علوم طب سنتی را آموخت. یئون وو حافظش را از دست داده بود و ولیعهد هم به ناچار با یون بوکیونگ ازدواج می‌کند.

بازیگران سریال افسانه خورشید، پس از سالها و مرگ پادشاه لی هون ولیعهد به پادشاهی می رسد و بیمار می شود و بانو ناکیونگ دختر خوانده خود (یئون وو) را برای بهبودی امپراتور معرفی می‌کند. امپراتور متوجه شباهت عجیب او و یئون وو می‌شود و امپراتور می‌فهمد که در نقشه سو قصد به جان یئون وو ملکه مادر و خواهرش نیز دست داشته‌اند و….

بازیگران سریال افسانه خورشید و ماه

کیم سو هیون:در نقش شاهزاده لی هون
یو جین گو:در نقش 17 سالگی شاهزاده لی هون
هان گا این :در نقش یون وو
کیم یو جونگ:در نقش 15 سالگی یون وو
جونگ ایل وو :در نقش شاهزاده یانگ میونگ
لی تائه ری:در نقش جوانی شاهزاده یانگ میونگ
نام بورا :در نقش بزرگسالی پرنسس مین هوا
کیم مین سئو:در نقش یون بو کیونگ
کیم سو-هیون:در نقش جوانی یون بوکیونگ
یون سئونگ آه:در نقش بزرگسالی سئول
یانگ می گیونگ:در نقش شین جونگ کیونگ (مادر یون وو و یئوم)
بائه نو ری :در نقش جان شیل (دوست و خدمتکار یون وو)
سونگ جائه ریم :در نقش محافظ لی هون
ایم شی وان:در نقش جوانی لی جانگ ایل(برادر یون وو)

عوامل سریال افسانه خورشید و ماه

کارگردان:کیم دو هون، لی سونگ جونس
نویسنده:جین سو وان

توجه این مطلب از سایت چشمک برداشته شده است و این رسانه هیچ مسئولیتی در قبال این متن ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا