بازیگران افسانه خورشید و ماه+ داستان و زمان پخش سریال

بازیگران افسانه خورشید و ماه+ داستان و زمان پخش سریال

بازیگران سریال افسانه خورشید: پس از اتمام پخش سریال سال‌های دور از خانه که به خاطر وجود شخصیت محوری آن به اوشین معروف است، سریال افسانه خورشید و ماه این روز‌ها بر روی آنتن شبکه تماشا رفته است. سریال افسانه خورشید و ماه یکی از پربیننده ترین سریال های کره ای در ایران است که در ژانر خانوادگی – تاریخی داستان یک پادشاه و خانواده اش را در بر می‌گیرد. در ادامه این مطلب فرهنگ و هنر به معرفی سریال افسانه خورشید و ماه، خلاصه داستان و زمان پخش آن پرداخته ایم.

ساعت پخش سریال افسانه خورشید و ماه از شبکه تماشا

سریال افسانه خورشید و ماه از جمعه 9 شهریور ساعت 20:30 بر روی آنتن شبکه تماشا رفت و جایگزین سریال «سالهای دور از خانه یا اوشین» شد.

تکرار پخش سریال افسانه خورشید و ماه از شبکه تماشا

بازیگران سریال افسانه خورشید، سریال افسانه خورشید و ماه از شبکه تماشا هر شب ساعت 20:30 پخش می شود اگر نتوانستید این سریال را در زمان پخشش تماشا نمایید،می توانید تکرار آن را در ساعات 00:30 بامداد و 6:30 و 12:30 از شبکه تماشا مشاهده نمایید.

سریال افسانه خورشید و ماه چند قسمت است؟

سریال افسانه خورشید و ماه در 20 قسمت 40 دقیقه ای ساخته شده و هرهفته چهارشنبه‌ها و پنجشنبه‌ها از شبکه ام‌بی‌سی پخش شد. این سریال در ایران با کوتاه تر کردن زمان هر قسمت آن در 30 قسمت پخش شده بود.

خلاصه داستان افسانه خورشید و ماه

سریال افسانه خورشید و ماه در ژانر خانوادگی – تاریخی داستان یک پادشاه و خانواده اش را در بر می‌گیرد. ولیعهد لی هون پسر پادشاه، عاشق دختری به نام یئون وو می‌شود و این دختر با مخالفت ملکه مادر (ملکه دوآگر) و وزیر اعظم (یون) و خاندان یون همسر شاهزاده می شود. بعد از مدتی مادر و خواهر شاهزاده به بانوی اعظم ناکیونگ می‌گویند که او را با سم بکشد اما ناکیونگ بعد از خوراندن سم به او پادزهر داده و زمانی که همه فکر می کردند که او مرده و خاکش کردند، ناکیونگ او را از قبر در آورد و در خفا سرپرستی او را برعهده گرفت و به او علوم طب سنتی را آموخت. یئون وو حافظش را از دست داده بود و ولیعهد هم به ناچار با یون بوکیونگ ازدواج می‌کند.

بازیگران سریال افسانه خورشید، پس از سالها و مرگ پادشاه لی هون ولیعهد به پادشاهی می رسد و بیمار می شود و بانو ناکیونگ دختر خوانده خود (یئون وو) را برای بهبودی امپراتور معرفی می‌کند. امپراتور متوجه شباهت عجیب او و یئون وو می‌شود و امپراتور می‌فهمد که در نقشه سو قصد به جان یئون وو ملکه مادر و خواهرش نیز دست داشته‌اند و….

بازیگران سریال افسانه خورشید و ماه

کیم سو هیون:در نقش شاهزاده لی هون
یو جین گو:در نقش 17 سالگی شاهزاده لی هون
هان گا این :در نقش یون وو
کیم یو جونگ:در نقش 15 سالگی یون وو
جونگ ایل وو :در نقش شاهزاده یانگ میونگ
لی تائه ری:در نقش جوانی شاهزاده یانگ میونگ
نام بورا :در نقش بزرگسالی پرنسس مین هوا
کیم مین سئو:در نقش یون بو کیونگ
کیم سو-هیون:در نقش جوانی یون بوکیونگ
یون سئونگ آه:در نقش بزرگسالی سئول
یانگ می گیونگ:در نقش شین جونگ کیونگ (مادر یون وو و یئوم)
بائه نو ری :در نقش جان شیل (دوست و خدمتکار یون وو)
سونگ جائه ریم :در نقش محافظ لی هون
ایم شی وان:در نقش جوانی لی جانگ ایل(برادر یون وو)

عوامل سریال افسانه خورشید و ماه

کارگردان:کیم دو هون، لی سونگ جونس
نویسنده:جین سو وان

توجه این مطلب از سایت چشمک برداشته شده است و این رسانه هیچ مسئولیتی در قبال این متن ندارد

خروج از نسخه موبایل