نظر الیور استون در مورد فیلم «معجزه بناسان» 

نظر الیور استون در مورد فیلم «معجزه بناسان» 

این ماجرا گذشت تا در ماجرای غزه که برای بیش از دو هزار استاد دانشگاه تل آویو و  نیز دیگر اساتید کشورهای مختلف به واسطه جنگ غزه ، لینک فیلم (معجزه بناسان) با بازی استاد پرویز پرستویی ، پروفسور فرایلینگر ، و خانم دکتر تسویا را برای نگاهی دیگر به جنگ و صلح در خاورمیانه و حوادث پیرامون  ان میفرستادم ایمیل ایشان را هم از سید رضا گرفته و برای اولیور استون  نیز لینک را فرستادم .
سه ماه پیش جواب داد که بشدت درگیر ساخت پروژه جدید تاریخیش است و متاسفانه نمی رسد فیلم راببیند مگر بعد از ساخت ، من هم محترمانه تشکر کردم که دیشب ناگهان در میان دهها جواب اساتید از دانشگاه تل آویو و دیگران این متن از او بدستم رسید .

I watched your movie, Habib, and appreciate what you’re doing to better this world. It’s a strange hybrid of a film no question, but deeply sincere and loving… you should be proud for your soul.

My best wishes for your peace of mind,

Oliver Stone

حبیب من فیلم شما را تماشا کردم و از کاری که برای بهتر شدن این دنیا انجام می دهید قدردانی می کنم.  این فیلم بدون شک یک ترکیب عجیب است  اما عمیقاً صمیمانه و دوست داشتنی است … شما باید به روح خود افتخار کنید.

بهترین آرزوها را برای آرامش شما دارم

الیور استون

۲۴۵۲۴۵

منبع:خبرآنلاین

خروج از نسخه موبایل