حاشیه

جایگزین سریال یلواستون معرفی شد

جایگزین سریال یلواستون معرفی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سریال یلواستون (Yellowstone) اثر تیلور شریدان در اواخر سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد، اما خبر خوب این است که اسپین‌آف‌های متعددی از این سریال در حال تولید هستند. با این حال، هیجان‌انگیزترین سریال جایگزین شریدان، هیچ ارتباطی با سریال اصلی با حضور کوین کاستنر ندارد.

به گزارش روزیاتو، این سریال درام نئو-وسترن شبکه پارامونت که توسط تیلور شریدان و جان لینسون ساخته شده، در ماه ژوئن سال ۲۰۱۸ به نمایش درآمد و با گذشت زمان محبوبیت بیشتری پیدا کرد.

با این وجود، سریال یلواستون پس از انتشار ۵ فصل به پایان می‌رسد.

شبکه پارامونت فصل پنجم یلواستون را به دو بخش تقسیم کرده که بخش اول آن در ژانویه ۲۰۲۳ پخش شد.

بخش دوم فصل پنجم این سریال تقریباً دو سال بعد، در نوامبر ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد.

جایگزین سریال یلواستون معرفی شد

تأخیر بین این دو بخش به دلیل اعتصابات نویسندگان و بازیگران آمریکایی در سال ۲۰۲۳ و کناره‌گیری ناگهانی کاستنر از بازی در این سریال بود.

با این حال، طرفداران این سریال به زودی باید با یلواستون خداحافظی کنند.

اما آن‌ها چندین سریال جایگزین دارند که می‌توانند منتظر آن‌ها باشند، از جمله درام جدیدی از شریدان به نام لندمن (Landman).

جایگزین سریال یلواستون معرفی شد

سریال لندمن که توسط تیلور شریدان ساخته شده و بر اساس پادکست ۱۱ قسمتی Boomtown از کریستین والاس است، به زودی از شبکه پارامونت پلاس پخش خواهد شد.

این پادکست، سرگذشت غول‌های نفتی (Big Oil) در حوزه نفتی Permian را که در بخش‌هایی از غرب تگزاس و جنوب شرقی نیومکزیکو در ایالات متحده قرار دارد، روایت می‌کند.

به این ترتیب، سریال لندمن داستان گروهی از شخصیت‌ها را دنبال می‌کند که در صنعت نفت تگزاس غربی امروزی مشغول به کار هستند، از جمله مدیران و کارگران دکل‌های نفتی.

جایگزین سریال یلواستون معرفی شد

این سریال، به بررسی این موضوع می‌پردازد که صنعت نفت چه تأثیری روی آب و هوا، اقتصاد، ژئوپلیتیک و سایر جنبه‌ها می‌گذارد.

در فهرست بازیگران سریال لندمن، نام هنرپیشه‌های بزرگی مانند بیلی باب تورنتون در نقش مدیر بحران یک شرکت نفتی، جان هم در نقش یک غول صنعت نفت و دمی مور در نقش همسر شخصیت هم دیده می شود.

خوشبختانه، کسانی که یلواستون را دوست داشتند و می‌خواهند آثار بیشتری از شریدان ببینند، لازم نیست که مدت زیادی برای تماشای سریال جدید او صبر کنند.

جایگزین سریال یلواستون معرفی شد

تاریخ انتشار لندمن، یکشنبه هفدهم نوامبر است.

فصل اول این سریال شامل ۱۰ قسمت خواهد بود که احتمالاً هر هفته یک قسمت منتشر می‌شود.

سریال لندمن شباهت‌هایی با یلواستون خواهد داشت؛ چراکه هر دو از ذهن تیلور شریدان نشأت گرفته‌اند و نئو-وسترن هستند.

اما سریال لندمن به خانواده داتون‌ها ارتباطی ندارد و این آزادی را دارد که داستان خود را بدون الزام به داشتن پیوند داستانی با سریال کوین کاستنر توسعه دهد.

جایگزین سریال یلواستون معرفی شد

در حالی که لندمن باید مخاطبان را قانع کند که چیزی بیشتر از فصل ششم یلواستون بدون حضور کاستنر است، این سریال آزادی بیشتری در روایت داستان خود دارد.

اولین تصاویر منتشرشده از لندمن نیز امیدوارکننده هستند و گروهی جذاب از شخصیت‌ها و داستانی اصیل و پر از تنش را در صنعت نفت به تصویر می‌کشند.

امیدواریم که این سریال انتظارات را برآورده کند و شریدان چیزی بسازد که بتواند جایگزین یلواستون شود، در حالی که همچنان ماهیت خاص خود را حفظ کند.

245245

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا