کارشناسان اخلاق نگرانی‌های تضاد منافع را در مورد پروژه رمزنگاری خانواده ترامپ مطرح می‌کنند

کارشناسان اخلاق نگرانی‌های تضاد منافع را در مورد پروژه رمزنگاری خانواده ترامپ مطرح می‌کنند

دولت‌های نظارت بر اخلاق نگرانی‌هایی را در مورد تبلیغ پسرانش توسط رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ ایجاد کرده‌اند. پروژه ارز دیجیتال آتی، هشدار می دهد که اگر او در سال 2024 به کاخ سفید بازگردد، ممکن است تضاد منافع قابل توجهی ایجاد کند.

این سرمایه گذاری، بنا بر گزارش ها World Liberty Financial، اخیراً توسط ترامپ در رسانه های اجتماعی تبلیغ شد و در بحبوحه پشتیبانی صوتی از صنعت دارایی دیجیتال< /a> و وعده‌های اخیر برای اجرای سیاست‌های دوستدار ارزهای دیجیتال.

تحت نظارت

معاملات تجاری خانواده ترامپ پیش از این، به‌ویژه در دوره اول ریاست جمهوری رئیس‌جمهور سابق، تحت نظارت اخلاقی بوده است. زمانی که او به دلیل عدم واگذاری سرمایه‌های تجاری‌اش مورد انتقاد قرار گرفت.

بازدیدهای مکرر ترامپ از املاکی که مالک آن بود، که اغلب با همراهی مقامات دولتی انجام می‌شد، به‌عنوان اهرمی از ریاست‌جمهوری او به نفع امپراتوری تجاری‌اش تلقی می‌شد. راه‌اندازی بالقوه World Liberty Financial می‌تواند این نگرانی‌ها را دوباره برانگیزد، به‌ویژه اگر این سرمایه‌گذاری تحت چتر سازمان ترامپ عمل کند.

این سرمایه‌گذاری جدید لایه دیگری به این نگرانی‌ها اضافه می‌کند، همانطور که ترامپ موضع اخیر طرفدار رمزارز به نظر می رسد مستقیماً با منافع پسرانش همسو باشد. کسب و کار آینده. منتقدان استدلال می کنند که تبلیغ او از این سرمایه گذاری، همراه با تعهد او برای تبدیل ایالات متحده به “پایتخت رمزنگاری سیاره”، سؤالات اخلاقی جدی ایجاد می کند.

ایشان مهتا، مدیر رسانه و دموکراسی در Common Cause، یک سازمان غیرانتفاعی که از شفافیت دولت حمایت می‌کند، به پولیتیکو گفت که وقتی یک شخصیت سیاسی از سیاست‌هایی حمایت می‌کند که می‌تواند مستقیماً به نفع یک سرمایه‌گذاری تجاری باشد که اعضای خانواده‌شان را درگیر می‌کند، بسیار مشکل‌ساز است، زیرا این امر تضاد منافع آشکاری ایجاد می‌کند.

مه. قوانین را نقض نکنید

در همین حال، برخی از کارشناسان اخلاق استدلال می‌کنند که اگرچه اپتیک سرمایه‌گذاری مشکل‌ساز است، اما ممکن است از نظر فنی قوانین اخلاقی موجود را نقض نکند.

ریچارد پینتر، که به عنوان رئیس اخلاق کاخ سفید خدمت می‌کرد. وکیل در دوره ریاست جمهوری جورج دبلیو بوش اذعان داشت که اگرچه وضعیت بد به نظر می رسد، اما لزوماً استانداردهای قانونی را نقض نمی کند. او به Politico گفت:

“از دیدگاه اپتیک، وحشتناک است. اما این قوانین اخلاقی را نقض نمی‌کند.»

با این حال، دیگران مخالفت کرده‌اند که این وضعیت همچنان می‌تواند پیامدهای جدی برای اعتماد عمومی به دولت داشته باشد. نورمن آیزن، یک وکیل اخلاقی که در دولت اوباما خدمت می کرد، به روزنامه گفت که این پرونده می تواند با جنجال های گذشته متفاوت باشد.

او توضیح داد که در حالی که درگیری های قبلی از خلاءهای موجود سوء استفاده می کرد، در این مورد، به نظر می رسد ترامپ برای ایجاد حفره‌های جدید برنامه‌ریزی می‌کند و خانواده‌اش به طور همزمان کسب‌وکاری را توسعه می‌دهند تا از آنها استفاده کنند.

در این مقاله ذکر شد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل