سرمایه گذاری VC برای استارت آپ های کریپتو در ماه آگوست به 634 میلیون دلار افزایش یافت

سرمایه گذاری VC برای استارت آپ های کریپتو در ماه آگوست به 634 میلیون دلار افزایش یافت

صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر (VC) در ماه آگوست 634 میلیون دلار در استارت‌آپ‌های رمزنگاری سرمایه‌گذاری کردند — 15 درصد نسبت به جولای بر اساس DefiLlama داده‌ها.

پروژه‌های متمرکز بر زیرساخت‌های بلاک چین، تقریباً 460 میلیون دلار بودجه را تأمین کردند که 72 درصد از کل جمع‌آوری شده توسط استارت‌آپ‌های کریپتو در ماه گذشته را تشکیل می‌دهد.

PIP Labs این پروژه را انجام داد. موفق ترین دور تامین مالی در میان پروژه های زیرساختی، دریافت 80 میلیون دلار برای توسعه شبکه بلاکچین مبتنی بر مالکیت معنوی، Story. دور سری B توسط a16z با مشارکت Polychain Capital و هنرمند دیجیتال Cozomo de’ Medici هدایت شد.

Bridge، پلتفرمی برای صدور و تراکنش‌های استیبل کوین، در یک دور خصوصی که توسط Sequoia Capital رهبری می‌شد، تقریباً 58 میلیون دلار جمع‌آوری کرد. ، Ribbit Capital، Index Ventures، و Haun Ventures.

DeFi

این افزایش قابل توجه عمدتاً توسط Morpho Labs انجام شد که 50 میلیون دلار از سرمایه گذارانی مانند تضمین کرد. Ribbit Capital، Coinbase Ventures، Variant Fund و پایتخت پانترا. Morpho یک برنامه وام‌دهی غیرمتمرکز زنجیره‌ای غیرمتمرکز است که با ماشین مجازی اتریوم (EVM) سازگار است.

Duelnow، یک پلت‌فرم غیرمتمرکز شرط‌بندی ورزشی، ۱۱ میلیون دلار در دومین دور بزرگ مالی مرتبط با دی‌فای جمع‌آوری کرد تا به آن کمک کند. رشد آن در اکوسیستم Arbitrum.

Gaming

اکوسیستم بازی web3 دید جریان پول VC بین جولای و آگوست بیش از دو برابر شد، با بیش از 43 میلیون دلار در ماه گذشته.

Gameplay Galaxy، توسعه‌دهنده بازی دوچرخه‌سواری Trial Xtreme، ماه گذشته در دور Seed+ 11 میلیون دلار جمع‌آوری کرد. این مرتبط‌ترین دور تأمین مالی بازی‌های بلاک چین در آن دوره است، با شرکت Blockchain Capital و محفل شایستگی.

اکوسیستم متمرکز بر بازی Moonveil همچنین در ماه گذشته سرمایه گذاری قابل توجهی را در اکوسیستم بازی بلاک چین به دست آورد. بازیکنانی مانند HashKey Capital، The Spartan Group و Animoca Ventures 9 میلیون دلار در این پروژه سرمایه گذاری کردند.

در این مقاله ذکر شد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل